У статті досліджено рухову активність студентської молоді з вадами слуху із використанням Фремінгемської
методики. Дана методика дозволила здійснювати хронометрування добової рухової активності, результати якої
реєстрували в індивідуальних картах. У хронометруванні фіксували відрізки часу, затрачені на кожний із видів рухової
діяльності. Усю рухову активність студентів було розподілено на п’ять рівнів: базовий, сидячий, малий, середній та
високий.
Виявлено значне зниження показників середнього і відсутність взагалі високого рівнів рухової активності
студентської молоді з вадами слуху. З’ясовано, що дефіцит рухової активності досліджуваного контингенту пов’язаний
із постійним перебуванням в статичному положенні внаслідок інтенсифікації навчального процесу та нераціонального
розподілу вільного часу. У середньому на навчання у ВНЗ витрачають 4 год., трохи більше 1,44 год – на переїзд
транспортом у дівчат та 1,64 год. у юнаків; на вживання їжі йде приблизно 1 год; підготовка до занять займає 2,03 год. у
дівчат і 1,77 год. у юнаків; відпочинок лежачи – близько 1,82 год. на добу в дівчат та 2,01 год. у юнаків. Структура
добової рухової активності студентів з вадами слуху свідчить про переважання серед інших сидячого виду активності.
Отримані результати доводять важливість потреби підвищення мотивації студентів до збільшення їхньої
рухової активності за рахунок участі в оздоровчо-рекреаційній діяльності.
The article presents the study of female students motor with hearing impaired activity on the ground of Freminham
methodology. This method allowed us to perform daily chronometry of physical activity, the results of which were recorded in
individual cards. Intervals of time, spent on each type of physical activity, were fixed in the chronometry. The entire physical activity
of students was distributed into five levels: basic, sedentary, minor, medium, and major.
Significant decline in medium level and absence of major level of physical activity was found for the students with hearing
impairments. It was found that the lack of physical activity in the persons studied is associated with permanent stay in the static
position as a result of the intensification of the educational process and non-rational allocation of free time.
Thus, on average, to study at the university students spend 4 hr., a little bit over 1.44 h. – women use for traffic move and
1.64 h. use boys; for eating is about 1 hour; preparation for classes takes 2.03 h. for girls and 1.77 h. for boys; leisure lying - about
1.82 h. per day for women and 2.01 h. for boys. The structure of daily physical activity of students with hearing impairments indicates
the predominance of sedentary activity over all other activities.
The results show the importance of increase of the motivation of students to augment their moving activity by the
participation in recreational and outdoor engagements.