Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Наукова преамбула запровадження технологій випереджального розвитку майбутніх педагогів професійного навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ростока, М. Л.
dc.date.accessioned 2018-08-03T09:39:36Z
dc.date.available 2018-08-03T09:39:36Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ростока, М. Л. Наукова преамбула запровадження технологій випереджального розвитку майбутніх педагогів професійного навчання / М. Л. Ростока // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХIV (134). – С. 187-193. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20233
dc.description.abstract У статті розкривається наукова преамбула запровадження технологій випереджального розвитку майбутніх педагогів професійного навчання в умовах сучасного навчального закладу. Випереджальний характер навчання представляється як концепт у проектуванні та реалізації означених технологій. Аналізується науковий доробок сучасних вчених і педагогів-новаторів, наголошується на необхідності формування відповідного інформаційно-освітнього середовища підготовки педагогів професійного навчання з врахуванням як педагогічного, так і галузевого спрямування їхньої майбутньої діяльності. Підкреслюється значущість інноваційної підготовки педагогічних кадрів в епоху розбудови інформаційного суспільства з врахуванням впливу глобалізаційних трансформацій. Пропонується альтернативний перелік сучасних технологій яким треба навчати майбутніх педагогів професійного навчання. Акцентується увага на інтегративному підході запровадження технологій випереджального розвитку майбутніх педагогів професійного навчання – комплексному навчанні як педагогічним, так і виробничим технологіям. ua
dc.description.abstract В статье раскрывается научная преамбула внедрения технологий опережающего развития будущих педагогов профессионального обучения в условиях современного учебного заведения. Опережающий характер обучения представляется как концепт в проектировании и реализации указанных технологий. Анализируется научно-педагогический опыт, подтверждается необходимость формирования соответствующей информационно- образовательной среды подготовки педагогов профессионального обучения в векторе как педагогического, так и отраслевого направления их будущей деятельности. Подчеркивается значимость инновационного обучения педагогических кадров в эпоху построения информационного общества с учетом влияния глобализационных трансформаций. Предлагается альтернативный перечень современных технологий, которым надо обучать будущих педагогов профессионального обучения. Акцентируется внимание на интегративном подходе при внедрении технологий опережающего развития будущих педагогов профессионального обучения – комплексном обучении как педагогическим, так и производственным технологиям. ua
dc.description.abstract In the article the scientific preamble of introduction of technologies of advanced development of future teachers of vocational training inconditions of modern educational institutionis revealed. The advanced nature of training is presented as a conceptin the design and implementation of these technologies. The scientific and pedagogical experience is analyzed, the necessity of forming an appropriate information and educational environment for the training of professional education teachers in the vector of both the pedagogical and the sectoral direction of their future activity is confirmed. The importance of innovative training of pedagogical personnel in the era of building an information society is emphasized, taking into account the impact of globalization transformations. An alternative list of modern technologies is proposed, which should be taught to future teachers of vocational training. Attention is focused on the integrative approach in the introduction of technologies for advanced development of future teachers of vocational training – comprehensive education in both edagogical and production technologies. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject технології випереджального розвитку ua
dc.subject педагог професійного навчання ua
dc.subject підготовка педагогічних кадрів ua
dc.subject інформаційно-освітнє середовище ua
dc.subject технологии опережающего развития ua
dc.subject педагог профессионального обучения ua
dc.subject информационно-образовательная среда ua
dc.subject technologies advancing development ua
dc.subject pedagogy of vocational training ua
dc.subject informational and educational environment ua
dc.subject.classification 377.1: 378.1 ua
dc.title Наукова преамбула запровадження технологій випереджального розвитку майбутніх педагогів професійного навчання ua
dc.title.alternative Scientific Preamble Implementation of Technology Advancing Development of Pedagogy of Vocational Training the Preparation ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics