У даній статті розглядаються питання комплексного педагогічного контролю фізичного виховання студентів
вузів. Тема статті є актуальною, тому що виявлення найбільш ефективних засобів і методів педагогічного контролю
дозволить контролювати хід фізичної підготовленості студентів і вносити корективи в управління педагогічним процесом
фізичного вдосконалення. Засобами контролю служать: функціональна підготовленість студентів; морфологічні
особливості; психологічні характеристики; зміст і спрямованість учбово-тренувальних занять; технічна майстерність. У
процесі дослідження нами було розроблено тести, що відповідають вимогам стандартизації, які доповнюють діючі
контрольні вправи програми вузу. Авторами також визначено тести, які найбільш об'єктивно виражають ступінь розвитку
рухових якостей, що дозволить поліпшити управління процесом фізичної підготовки і обґрунтовано його планувати. Дані методи педагогічного контролю можуть бути диференційовано використані при етапному, поточному і оперативному контролі фізичного виховання студентів.
This article deals with the issues of comprehensive pedagogical control of physical education of
university students. The topic of the article is topical, since the identification of the most effective means and methods of pedagogical
control will make it possible to monitor the progress of physical fitness of students and make adjustments to the management of the
pedagogical process of physical improvement. Means of control are: the functional readiness of students; Morphological features;
Psychological characteristics; The content and focus of training sessions; Technical skill. During the research, we developed tests that
meet the requirements of standardization, which complement the current control exercises of the university program. Authors also
defined tests that most objectively express the degree of development of motor qualities, which will improve the management of the
physical training process and reasonably plan it. These methods of pedagogical control can be differentially used in the stage, current
and operational control of physical education of students.