ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ян Яньчі | |
dc.date.accessioned | 2018-07-26T08:39:07Z | |
dc.date.available | 2018-07-26T08:39:07Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Ян Яньчі. Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу / Ян Яньчі // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 234-241. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20155 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено методику професійної підготовки учнів-саксофоністів в закладах позашкільної спеціалізованої освіти на засадах кооперовано-діяльнісного підходу, яка відбувається за визначеними етапами: аналітико-підготовчим, змістовно-рефлексивним та виконавсько-творчим. Аналітико-підготовчий етап спрямований на стимулювання в учнів- саксофоністів позитивної мотивації щодо здійснення колективно-виконавської діяльності у нерозривному зв’язку з індивідуальним розвитком художніх інтересів та потреб. Змістовно- рефлексивний етап експериментальної роботи націлений на підвищення рівня емоційного та інтелектуального пізнання ансамблевого музичного мистецтва, формування музично- теоретичних і музично-практичних знань про колективно-виконавську діяльність. Виконавсько- творчий етап характеризується спрямуванням на активізацію творчого потенціалу учнів- саксофоністів, забезпечення їх готовності до ансамблевої виконавсько-творчої діяльності. Відповідно до етапів використовувалися наступні групи методів: стимуляції, проблемні, творчо-проблемні. | ua |
dc.description.abstract | В статье освещена методика профессиональной подготовки учеников-саксофонистов в учреждениях внешкольного специализированного образования на основе кооперированно- деятельностного подхода, которая имеет несколько этапов: аналитико-подготовительный, содержательно-рефлексивный и исполнительско-творческий. Аналитико-подготовительный этап направлен на стимулирование у учеников-саксофонистов положительной мотивации в осуществлении коллективно-исполнительской деятельности в неразрывной связи с индивидуальным развитием художественных интересов и потребностей. Содержательно- рефлексивный этап экспериментальной работы нацелен на повышение уровня эмоционального и интеллектуального познания ансамблевого музыкального искусства, формирования музыкально-теоретических и музыкально-практических знаний о коллективно- исполнительской деятельности. Исполнительско-творческий этап характеризуеться направленностью на активизацию творческого потенциала учеников-саксофонистов, обеспечение их готовности к ансамблевой исполнительско-творческой деятельности. В соответствии с этапами использовались следующие группы методов: стимуляции, проблемные, творческо-проблемные. | ua |
dc.description.abstract | In the article the technique of vocational training of a saxophone student in institutions of extracurricular specialized education is described on the basis of a cooperative-activity approach, which has several stages: analytical-preparatory, content-reflexive and performing-creative. The analytical and preparatory stage is aimed at encouraging saxophonist students to have positive motivation in carrying out collective-performing activities in indissoluble connection with the individual development of artistic interests and needs. The content-reflexive stage of experimental work is aimed at raising the level of emotional and intellectual knowledge of ensemble musical art, the formation of musical, theoretical and musical-practical knowledge about collective performance. The performing and creative stage is characterized by a focus on enhancing the creative potential of saxophone students, ensuring their readiness for ensemble performing and creative activities. The following groups of methods were used in accordance with the stages: stimulation, problem, problem-creative. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | колективно-виконавська діяльність | ua |
dc.subject | учень-саксофоніст | ua |
dc.subject | етапи формувальної методики | ua |
dc.subject | методи навчання | ua |
dc.subject | профессиональная подготовка | ua |
dc.subject | коллективно-исполнительская деятельность | ua |
dc.subject | ученик-саксофонист | ua |
dc.subject | этапы формирующей методики | ua |
dc.subject | методы обучения | ua |
dc.subject | vocational training | ua |
dc.subject | Collective-performing activity | ua |
dc.subject | A saxophonist | ua |
dc.subject | Stages of the formative methodology | ua |
dc.subject | teaching methods | ua |
dc.subject.classification | 37.018.54:780.643.2 | ua |
dc.title | Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу | ua |
dc.title.alternative | The method of playing the saxophone beginners on the basis of a cooperativeactivity hike | ua |
dc.type | Article | ua |