У статті висвітлено методику професійної підготовки учнів-саксофоністів в закладах
позашкільної спеціалізованої освіти на засадах кооперовано-діяльнісного підходу, яка
відбувається за визначеними етапами: аналітико-підготовчим, змістовно-рефлексивним та
виконавсько-творчим. Аналітико-підготовчий етап спрямований на стимулювання в учнів-
саксофоністів позитивної мотивації щодо здійснення колективно-виконавської діяльності у
нерозривному зв’язку з індивідуальним розвитком художніх інтересів та потреб. Змістовно-
рефлексивний етап експериментальної роботи націлений на підвищення рівня емоційного та
інтелектуального пізнання ансамблевого музичного мистецтва, формування музично-
теоретичних і музично-практичних знань про колективно-виконавську діяльність. Виконавсько-
творчий етап характеризується спрямуванням на активізацію творчого потенціалу учнів-
саксофоністів, забезпечення їх готовності до ансамблевої виконавсько-творчої діяльності.
Відповідно до етапів використовувалися наступні групи методів: стимуляції, проблемні,
творчо-проблемні.
В статье освещена методика профессиональной подготовки учеников-саксофонистов в
учреждениях внешкольного специализированного образования на основе кооперированно-
деятельностного подхода, которая имеет несколько этапов: аналитико-подготовительный,
содержательно-рефлексивный и исполнительско-творческий. Аналитико-подготовительный
этап направлен на стимулирование у учеников-саксофонистов положительной мотивации в
осуществлении коллективно-исполнительской деятельности в неразрывной связи с
индивидуальным развитием художественных интересов и потребностей. Содержательно-
рефлексивный этап экспериментальной работы нацелен на повышение уровня эмоционального
и интеллектуального познания ансамблевого музыкального искусства, формирования
музыкально-теоретических и музыкально-практических знаний о коллективно-
исполнительской деятельности. Исполнительско-творческий этап характеризуеться
направленностью на активизацию творческого потенциала учеников-саксофонистов,
обеспечение их готовности к ансамблевой исполнительско-творческой деятельности. В
соответствии с этапами использовались следующие группы методов: стимуляции,
проблемные, творческо-проблемные.
In the article the technique of vocational training of a saxophone student in institutions of
extracurricular specialized education is described on the basis of a cooperative-activity approach,
which has several stages: analytical-preparatory, content-reflexive and performing-creative. The analytical and preparatory stage is aimed at encouraging saxophonist students to have positive
motivation in carrying out collective-performing activities in indissoluble connection with the
individual development of artistic interests and needs. The content-reflexive stage of experimental work
is aimed at raising the level of emotional and intellectual knowledge of ensemble musical art, the
formation of musical, theoretical and musical-practical knowledge about collective performance. The
performing and creative stage is characterized by a focus on enhancing the creative potential of
saxophone students, ensuring their readiness for ensemble performing and creative activities. The
following groups of methods were used in accordance with the stages: stimulation, problem, problem-creative.