Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Voronkova, V. H.
dc.contributor.author Nikitenko, V. O.
dc.date.accessioned 2018-07-26T06:46:11Z
dc.date.available 2018-07-26T06:46:11Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Voronkova, V. H. «Stem-education» as one of the main trends of informational and innovative education of the postcolonial world = «STEM-освіта» як один з головних трендів інформаційно-інноваційної освіти / V. H. Voronkova, V. O. Nikitenko // Освітній дискурс. Гуманітарні науки : збірник наукових праць = Educational discourse. Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 5. – С. 16-25. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20149
dc.description.abstract Актуальність дослідження обумовлена процесами глобалізації та переходу суспільства на вищий рівень розвитку – «цифрове суспільство», що характеризується високотехнологічними змінами в різних сферах життєдіяльності людини. Постановка проблеми. Яке місце та значення STEM-освіти в процесі культуротворчості та формування креативної особистості. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Вивченню STEM-освіти та цифрового суспільства присвячені праці таких іноземних та вітчизняних вчених, як: Андрюкайтене Р., Пэлфри Дж., Смолл Х., Г., Хойслинг Р., Фукуяма Ф., Кивлюк О., Олексенко Р., Рижова І., Соснін О. Постановка завдання. Визначити ряд практичних рекомендацій щодо формування концепції STEM-освіти. Виклад основного матеріалу. Проаналізовано STEM-освіту як сучасний соціальний та культурний феномен, який є фундаментальним в сучасній освіті інформаційно-інноваційного суспільства. Stem-освіта розглядається як основа підготовки висококонкурентних спеціалістів, здатних стати креативною основою формування інноваційно-інформаційного суспільства, яке є високотехнологічним, високорозумним, що потребує виховання креативної особистості, креативної освіти, креативної творчості. Висновки. Доведено, що в основі STEM-освіти процеси культуротворчості, яка є основою проективно-конструктивістської діяльності, метою якої є створення нових об’єктів, що задовольняють потреби людини. ua
dc.description.abstract Urgency of the research is conditioned by the processes of globalization and the transition of the society to a higher level of development such as "digital society", which is characterized by high-tech changes in various spheres of human life. Target setting. What is the place and importance of STEM-education in the process of cultural creation and the formation of a creative personality. Actual scientific researches and issues analysis. The works of such foreign and national scientists as R. Andriukaitene, Dzh Pelfri, Н. Smoll, R. Khoislynh, F. Fukuiama, O. Kyvliuk, R. Oleksenko, I. Ryzhova, O. Sosnin, are devoted to the study of STEM-education and digital society. The research objectives. To identify a number of practical recommendations as to the conceptualisation of STEM-education. The statement of basic materials. STEM-education was analyzed as a modern social and cultural phenomenon, which is fundamental in the modern education of the information and innovation society. STEM-education is considered as the basis for the preparation of highly competitive specialists who will be able to become the creative basis for the formation of an innovative information society, which is high-tech, advanced intelligence, which requires the education of a creative person, creative education, creative activities. Conclusions. It is proved that cultural creativity processes, which is the basis of a projective-constructivist activity underlie the STEM-education. The purpose of a projective-constructivist activity is the creation of new objects that can satisfy human needs. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher «Видавництво «Гілея» ua
dc.subject STEM-освіта ua
dc.subject культуротворчість ua
dc.subject суспільство ua
dc.subject SMART-суспільство ua
dc.subject людина ua
dc.subject STEM-education ua
dc.subject cultural creativity ua
dc.subject society ua
dc.subject SMART-society ua
dc.subject human ua
dc.subject.classification 37.013.3:001.895 ua
dc.title «Stem-education» as one of the main trends of informational and innovative education of the postcolonial world ua
dc.title.alternative «STEM-освіта» як один з головних трендів інформаційно-інноваційної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу