ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хуан Чанхао | |
dc.date.accessioned | 2018-07-25T13:55:57Z | |
dc.date.available | 2018-07-25T13:55:57Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Хуан Чанхао. Поетапна методика вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно-орієнтованого підходу / Хуан Чанхао // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 227-234. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20147 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено поетапну методику вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно-орієнтованого підходу, яка відбувається за визначеними етапами: організаційно-ознайомлювальним, інформативно-діяльнісним, виконавсько-творчим. Навчальний процес на першому етапі спрямовується на зацікавлення студентів мистецтвом вокалу, формування позитивних емоційно-вольових установок, первісної мотивації до занять. Вокальна діяльність студентів має переважно репродуктивно-наслідувальний характер. Мета другого етапу- оволодіння комплексом вокально-технічних умінь та навичок, формування навичок усвідомленого координування процесом фонації та здійснення оцінювально- аналізувальних дій. Завдання третього етапу: узагальнення та закріплення досвіду вокального виконавства, формування у студентів виконавських і педагогічнихзнань, умінь та навичок, нагромадження репертуару для проведення просвітницької роботи. На всіх етапах використовувалися репродуктивні, проблемно-пошукові, інтернативні, практичні та оцінні методи та прийоми навчання. | ua |
dc.description.abstract | В статье освещена поэтапная методика вокального обучения будущих учителей музыки на основе личностно-ориентированного похода, которая имеет следующие этапы: организационно-ознакомительный, информативно-деятельностный, исполнительско- творческий. Учебный процесс на первом этапе направляется на формирование интереса студентов к искусству вокала, положительных эмоционально-волевых установок, первоначальной мотивации к занятиям. Вокальная деятельность студентов имеет преимущественно репродуктивно-подражательный характер. Цель второго этапа – овладение комплексом вокально-технических умений и навыков, формирование навыков осознанного координации процессом фонации и осуществления оценочно-анализирующих действий. Задача третьего этапа: обобщение и закрепление опыта вокального исполнительства, формирование у студентов исполнительских и педагогических знаний, умений и навыков, накопление репертуара для проведения просветительской работы. На всех этапах используються репродуктивные, проблемно-поисковые, интернативные, практические и оценочные методы и приемы обучения. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the step-by-step method of vocal training of future music teachers on the basis of a personality-oriented campaign, which has the following stages: organizational, fact-finding, informative, activity-oriented, performing and creative. The educational process at the first stage is directed to the formation of students’ interest in the art of vocal, positive emotional-volitional attitudes, the initial motivation for studies. Vocal activity of students is mainly reproductive and imitative. The goal of the second stage is to master the complex of vocal-technical skills and skills, to develop skills of conscious coordination of the phonation process and implementation of evaluation and analysis actions. The task of the third stage: generalization and consolidation of the experience of vocal performance, the formation of students performing and pedagogical knowledge, skills, accumulation of repertoire for educational work. At all stages, reproductive, problem-searching, internative, practical and evaluation methods and methods of instruction are used. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | особистісно-професійне становлення | ua |
dc.subject | вокальне навчання | ua |
dc.subject | етапи формувальної методики | ua |
dc.subject | методи навчання | ua |
dc.subject | майбутній учитель музики | ua |
dc.subject | личностно-профессиональное становление | ua |
dc.subject | вокальное обучение | ua |
dc.subject | этапы формирующей методики | ua |
dc.subject | методы обучения | ua |
dc.subject | будущий учитель музыки | ua |
dc.subject | personal-professional formation | ua |
dc.subject | vocal training | ua |
dc.subject | stages of the formative methodology | ua |
dc.subject | teaching methods | ua |
dc.subject | future teacher of music | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-051:784 | ua |
dc.title | Поетапна методика вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно-орієнтованого підходу | ua |
dc.title.alternative | Step-by-step method of vocal training of future teachers of music on the basis of the personality-oriented approach | ua |
dc.type | Article | ua |