ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Олефіренко, Т. О. | |
dc.contributor.author | Маркусь, І. С. | |
dc.date.accessioned | 2018-07-24T10:07:07Z | |
dc.date.available | 2018-07-24T10:07:07Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Олефіренко, Т. О. Підготовка майбутніх інженерів-педагогів : дуальна форма навчання робітників / Т. О. Олефіренко, І. С. Маркусь // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 168-173. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20120 | |
dc.description.abstract | Ретроспективний аналіз розвитку економіки в Україні протягом ХХ та початку ХХІ століття, дає підстави стверджувати, що безумовно потужним сектором вітчизняної економіки був і залишається аграрний, в якому тою чи іншою мірою постійно відбуваються технологічні прориви в методах та засобах обробітку та селекційному відборі. Разом з тим, ті галузі промисловості, які були передовими за радянських часів, в 90-х роках ще продовжували давати споживачу більш-менш конкурентоспроможну продукцію, то з приходом ХХІ століття доступ на міжнародний ринок такій продукції закрили, так як, такі країни Європи як Велика Британія, Німеччина та Франція виробляють не тільки якісну, а й продукцію, яка задовольняє потреби сучасного споживача. Причини такого занепаду промисловості вбачаємо не лише в економічних кризах, які час від часу накривають новою хвилею нашу країну, а й у застарілих підходах підготовки як кваліфікованого робітника так і інженера в цілому. Разом з тим, більшість високо розвинутих країн таких як Японія, США, Велика Британія, Німеччина, Франція тощо, також переживали економічні та інші кризи, але подолали вони їх тільки тоді, коли зрозуміли, що підняти економіку можливо за рахунок модернізації виробничих ліній та підготовці висококваліфікованих спеціалістів. Отже, можна сказати, що ВВП прямо пропорційно залежить від системи національної освіти в країні та гідної оцінки зі сторони держави фахівців, які готують спеціалістів потрібного профілю. | ua |
dc.description.abstract | Ретроспективный анализ развития экономики в Украине в течение ХХ и началу ХХІ века, дает основания утверждать, что безусловно мощным сектором отечественной экономики был и остается аграрный, в котором той или другой мерой постоянно происходят технологические прорывы в методах и средствах возделывания и селекционном отборе. Вместе с тем, те отрасли промышленности, которые были передовыми в советское время, в 90-х годах еще продолжали давать потребителю более-менее конкурентоспособную продукцию, то с приходом ХХІ века доступ на международный рынок такой продукции закрыли, так как, такие страны Европы как Большая Британия, Германия и Франция производят не только качественную, но и продукцию, которая удовлетворяет потребности современного потребителя. Причины такого упадка промышленности видим не только в экономических кризисах, которые время от времени накрывают новой волной нашу страну, но и в обветшалых подходах подготовки как квалифицированного рабочего так и инженера в целом. Вместе с тем, большинство высоко развитых стран таких как Япония, США, Большая Британия, Германия, Франция и тому подобное, также переживали экономические и другие кризисы, но преодолели они их только тогда, когда поняли, что поднять экономику возможно за счет модернизации производственных линий и подготовке высококвалифицированных специалистов. Следовательно, можно сказать, что ВВП прямо пропорционально зависит от системы национального образования в стране и достойной оценки со стороны государства специалистов, которые готовят специалистов нужного профиля. | ua |
dc.description.abstract | Retrospective analysis of economic development in Ukraine during the twentieth and early twenty-first century, gives reason to believe that certainly powerful sector of the domestic economy was still agrarian, which varying extent are constant technological breakthroughs in the methods and means of cultivation and breeding selection. However, those industries that were advanced in Soviet times in 90 years has continued to give consumers more or less competitive products, with the advent of the twenty-first century but the access to the international market for those products still closed since such European countries as Britain, Germany and France produce not only quality but also product that meets the needs the modern consumer. The reasons for the decline of the industry shows not only the economic crisis, which occasionally cover a new wave of our country, but in the old approach training as skilled workers and engineers in general. However, the most highly developed countries such as Japan, The USA, UK, Germany, France, etc., also experienced economic and other crises, but overcame them only when they realized that lift the economy perhaps by upgrading production lines and training highly qualified specialists. So, we can say that GDP is directly proportional to the national education system in the country and worthy assessment on the part of the state experts who train professionals. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | економіка України | ua |
dc.subject | методики навчання | ua |
dc.subject | професійна освіта | ua |
dc.subject | дуальна освіта | ua |
dc.subject | дуальна форма навчання | ua |
dc.subject | інженер-педагог | ua |
dc.subject | професійно-технічна галузь | ua |
dc.subject | професійно- педагогічна компетентність | ua |
dc.subject | экономика Украины | ua |
dc.subject | методики обучения | ua |
dc.subject | профессиональное образование | ua |
dc.subject | дуальное образование | ua |
dc.subject | дуальная форма обучения | ua |
dc.subject | инженер-педагог | ua |
dc.subject | профессионально-техническая отрасль | ua |
dc.subject | профессионально педагогическая компетентность | ua |
dc.subject | conomy of Ukraine | ua |
dc.subject | teaching methods | ua |
dc.subject | professional education | ua |
dc.subject | dual education dual form of education | ua |
dc.subject | teacher | ua |
dc.subject | engineer | ua |
dc.subject | professional and technical | ua |
dc.subject | professional and pedagogical competence | ua |
dc.subject.classification | 377.3-057.21 | ua |
dc.title | Підготовка майбутніх інженерів-педагогів : дуальна форма навчання робітників | ua |
dc.title.alternative | Training of future engineers-teachers: Dual training forms for employee | ua |
dc.type | Article | ua |