В статті розглядаються питання модернізації навчального процесу в структурі
підготовки фахівця музично- естетичного виховання, учителя музичного мистецтва, шляхом
інтенсифікаційного підходу до добору вокально-педагогічного репертуару в контексті
створення “наскрізних комплексних” індивідуальних програм студентів. Розкриваються нові
принципи підходу до підбору індивідуальних навчальних програм студентів, застосовуються
нові методи організаційних форм навчання, які б інтенсифікували формування професійно-
вокальні компетенції майбутніх фахівців. Науково обґрунтовано мету і шляхи реалізації
модернізації навчального процесу в класі “Постановка голосу” в контексті нових підходів до
добору і використанню навчально- вокального репертуару в умовах університетської музичної
освіти. Проведено аналіз наукових досліджень і публікацій з означеної проблеми, зроблено
висновок що вокально- технічні навички та уміння засвоюються насамперед під час виконання
вокально- педагогічного репертуару, що тільки створення так званих індивідуальних
“наскрізних комплексних” програм студентів дає можливість інтенсифікувати навчальний
процес.
В статье рассматриваются вопросы модернизации учебного процесса в структуре
подготовки специалиста музыкально эстетического воспитания, учителя музыкального
искусства, путем интенсификацийного подхода к подбору вокально-педагогического
репертуара в контексте создания “сквозных комплексных” индивидуальных программ
студентов. Раскрываются новые принципы подхода к подбору индивидуальных учебных
программ студентов, применяются новые методы организационных форм обучения, которые
интенсифицировали бы формирование профессионально вокальные компетенции будущих
специалистов. Научно обосновано цель и пути реализации модернизации учебного процесса в
классе “Постановка голоса” в контексте новых подходов к подбору и использованию учебно
вокального репертуара в условиях университетского музыкального образования. Проведен
анализ научных исследований и публикаций по данной проблеме, сделан вывод что вокально
технические навыки и умения усваиваются прежде всего при выполнении вокально
педагогического репертуара, только создание так называемых индивидуальных “сквозных
комплексных” программ студентов дает возможность интенсифицировать учебный процесс.
The article deals with the modernization of the educational process in the structure of training
specialist music and aesthetic education, music teacher, by selection, intensification approach to
teaching vocal repertoire in the context of the creation of “integrated cross-cutting” of individual
programs students. Disclosed new principles approach to the selection of individual training programs
students apply new methods of organizational learning that would be intensified formation of
professional and vocal competence of future specialists. Scientifically substantiated objective and ways
to implement the modernization of the educational process in the classroom “setting rates” in the
context of new approaches to selection and training and use of vocal repertoire in terms of university
music education. An analysis of research and publications on the abovementioned problem concluded
that vokalno-technical skills and ability absorbed primarily at runtime vokalno-pedagogical repertoire
that only the creation of so-called individual “through-integrated” programs enables students to
intensify the learning process.