Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крівшенко, Л. М.
dc.date.accessioned 2018-07-20T09:24:15Z
dc.date.available 2018-07-20T09:24:15Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Крівшенко, Л. М. Навчальний діалог - провідна складова евристичної освіти / Л. М. Крівшенко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 115-128. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20045
dc.description.abstract У статті представлено аналіз філософських і психолого-педагогічних досліджень стосовно сутності та змістових характеристик понять “діалог”, “навчальний діалог”, “евристичний діалог”. Виявлено необхідність організації навчального процесу на засадах інноваційної евристичної освіти, як такої, що відроджує принципи природовідповідності, творчої активності і діалогічності навчання, відкриває можливості для професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів початкових класів в умовах евристичної діалогової взаємодії, зокрема, активної запитальної діяльності. Окреслено шляхи реалізації принципів евристичного навчання в навчальному евристичному діалозі. ua
dc.description.abstract В статье предоставлен анализ философских и психолого-педагогических исследований относительно сущности и смысловых характеристик понятий “диалог”, “учебный диалог”, “эвристический диалог”. Выявлена необхоодимость организации учебного процесса на принципах инновационного эвристического образования, как такового, что возрождает принцип природосоответственности, творческой активности и диалогичности учебы, открывает возможности для профессионально-творческой самореализации будущих учителей начальных классов в условиях эвристического диалогового взаимодействия, в частности, активной вопросительной деятельности. Очерчены пути реализации принципов эвристической учебы в учебном эвристическом диалоге. ua
dc.description.abstract This article represents the analysis of philosophical and pedagogical-psychological investigations as for the essence and meaningful characteristics of concepts “dialogue”, “educational dialogue”, “heuristic dialogue”. The necessity of organizing the educational process based on the principles of innovative heuristic education as one that revives the principles of natural correspondence, creative activity and dialogicity of education, reveals the possibilities for professional-creative self-realization of future teachers of elementary classes in conditions of heuristic dialogue interaction, in particular, active inquiry activity is discovered. The ways of implementation of the principles of heuristic learning in educational heuristic dialogue are outlined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діалог ua
dc.subject навчальний діалог ua
dc.subject евристичний діалог ua
dc.subject евристична освіта ua
dc.subject самореалізація ua
dc.subject пізнавально-творча діяльність ua
dc.subject запитальна діяльність ua
dc.subject принципи ua
dc.subject диалог ua
dc.subject учебный диалог ua
dc.subject эвристический диалог ua
dc.subject эвристическое образование ua
dc.subject самореализация ua
dc.subject познавательно-творческая деятельность ua
dc.subject principles.вопросительная деятельность ua
dc.subject dialogue ua
dc.subject educational dialogue ua
dc.subject heuristic dialogue ua
dc.subject heuristic education ua
dc.subject selfrealization ua
dc.subject cognitive and creative activity ua
dc.subject question activity ua
dc.subject principles ua
dc.subject.classification 378.147.091.33:004.023 ua
dc.title Навчальний діалог - провідна складова евристичної освіти ua
dc.title.alternative Educational dialogue is a leading constituent part of the heuristic teaching ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу