Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання педагогами традицій і ритуалів закладу дошкільної освіти як засобу соціалізації старших дошкільників

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Острянська, Олена Анатоліївна
dc.date.accessioned 2018-07-18T12:14:54Z
dc.date.available 2018-07-18T12:14:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Острянська, О. А. Використання педагогами традицій і ритуалів закладу дошкільної освіти як засобу соціалізації старших дошкільників / О. А. Острянська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (ІІ том). - С. 112-123. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19941
dc.description.abstract У статті висвітлено передовий педагогічний досвід творчої співпраці педагогів Інституту проблем виховання НАПН України з вихователями експериментальних майданчиків із упровадження актуальної проблеми соціалізації дітей старшого дошкільного віку шляхом використання традицій і ритуалів. Презентовано результати творчого доробку науковців і практиків щодо ство рення елементів навчально-методичного комплексу для формування соціально-комунікативних умінь у старших дошкільників. На основі аналізу результатів експериментальної роботи підтверджено, що новизна та змістовність науково-методичних заходів ІПВ НАПН України на експериментальних майданчиках є простором для інноваційного розвитку педагогічних колективів із теми «Формування соціально-комунікативних умінь у старших дошкільників у процесі театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі». ua
dc.description.abstract The socialization of preschool children in the system of traditions and rituals in preschool educational establishment. The article described the advanced pedagogical experience of creative cooperation of teachers of Institute of Educational Problems of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine with educators of experimental grounds of implementation of the actual problem of socialization of older preschool age children. Presented results of the creative work of scientists and practitioners about creating as an element of the teaching-methodical complex for the formation of social and communicative abilities of older preschoolers. On the basis of the analysis of the results of experimental work confirmed that novelty and content of scientific and methodical measures IEP NAPS of Ukraine on experimental grounds is the space for innovative development of pedagogical collectives by theme «Formation of social and communicative abilities of older preschoolers in the process of theatrical activity in preschool educational institution». ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject заклад дошкільної освіти ua
dc.subject соціально-комунікативні вміння ua
dc.subject дитина старшого дошкільного віку ua
dc.subject науково-методичний супровід ua
dc.subject передовий педагогічний досвід ua
dc.subject формування ua
dc.subject культура ua
dc.subject традиція ua
dc.subject an educator ua
dc.subject preschool educational establishment ua
dc.subject social and communicative abilities ua
dc.subject preschoolers ua
dc.subject scientific and methodological support ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject forming ua
dc.subject culture ua
dc.subject tradition ua
dc.subject.classification 37.015.31 : 316.61-053.4 ua
dc.title Використання педагогами традицій і ритуалів закладу дошкільної освіти як засобу соціалізації старших дошкільників ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу