Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціально-психологічний театр як сучасний вектор соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Короткова, Раїса Іванівна
dc.date.accessioned 2018-07-17T09:01:54Z
dc.date.available 2018-07-17T09:01:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Короткова, Р. І. Соціально-психологічний театр як сучасний вектор соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю / Р. І. Короткова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). - С. 64-71. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19882
dc.description.abstract У статті розглянуто «соціально-психологічний театр» в аспекті сучасного вектору соціально-виховної роботи. Представлено соціально-психологічний театр як інтерактивний метод соціально-виховної роботи, що заснований на основі психодрами та сюжетно-рольової гри – театралізації,що є ефективним інструментом соціально-виховної роботи у процесі соціалізації особистості і її адаптації відповідно до обставин життя через гру. Визначено, що для успішності соціально-педагогічної роботи вагомим є соціально-педагогічна компетентність педагога – організатора в керівництві гуртком та умінні спрямувати творчий колектив учасників до виконання творчих завдань. Розглянуто один із видів соціально-психологічного театру - інтерактивний театр, в якому використовується прийом “втручання”. Охарактеризовано специфіку театралізації сценарію як засобу привернути увагу до проблем і активізувати ресурси для їх вирішення. ua
dc.description.abstract Socio-psychological theater as the modern vector of social-excellent work with children and youth. In the article social-psychological aspect of contemporary theatre, and the vector of socio-educational robots. Submitted by socio-psychological Theatre as an interactive method of socio-educational robots, on the basis of psychodrama and narrative roleplaying game-a reenactment and is an effective tool for socio-educational robots in the process socialization and adapting relatively life circumstances through the game. It was determined that for the success of social-pedagogical work significant is the sociopedagogical competence of the teacher-Organizer in the leadership circle and the ability to send creative team participants to implement creative tasks. Considered one of the socio-psychological Theatre-an interactive theatre that uses "interference". Characterized by the specificity of a reenactment of the SG. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject театральне мистецтво ua
dc.subject соціально-психологічний театр ua
dc.subject інтерактивний театр ua
dc.subject театралізація сценарію ua
dc.subject сюжетно-рольова гра ua
dc.subject педагог-організатор ua
dc.subject соціально-виховна робота ua
dc.subject theatrical art ua
dc.subject social-psychological theater ua
dc.subject interactive theatre ua
dc.subject theatrical scenario ua
dc.subject storyline role play ua
dc.subject teacher-Organizer ua
dc.subject socio-educational work ua
dc.subject.classification 364/78:37.013.42]:792 ua
dc.title Соціально-психологічний театр як сучасний вектор соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу