У сучасних соціально-економічних умовах важливого значення набуває професійна підготовка студентів у ВНЗ. Принцип органічного зв’язку фізичного виховання з практикою трудової діяльності найбільш конкретно втілюється в професійно-прикладній фізичній підготовці. Завдання роботи − дослідження спеціальної працездатності студенток-випускниць факультету дизайну та визначення основних компонентів змісту професійно орієнтованої фізичної підготовки. Отримано кількісні та якісні показники спеціальної працездатності до виконання професійної праці, які в більшості студенток перебувають на низькому рівні й вимагають заходів для їх розвитку та корекції. Розроблено зміст професійно орієнтованої фізичної підготовки студенток факультету дизайну, що складався з двох блоків − фізкультурної освіти й професійно - прикладної фізичної підготовки.
В современных социально-экономических условиях важное значение имеет профессиональная подготовка студентов в ВУЗах. Принцип органической связи физического воспитания с практикой трудовой деятельности наиболее конкретно воплощается в профессионально-прикладной физической подготовке. Задача работы − исследование специальной работоспособности студенток-выпускниц факультета дизайна и определение основных компонентов содержания профессионально ориентированной физической подготовки. Получены количественные и качественные показатели специальной работоспособности к выполнению профессиональной работы, которые у большинства студенток находятся на низком уровне и требуют мероприятий по их развитию и коррекции. Разработано содержание профессионально ориентированной физической подготовки студенток факультета дизайна, которое состояло из двух блоков − физкультурного образования и профессионально-прикладной физической подготовки.
Professional training of students in higher educational establishments is of great importance under the current socio-economic conditions. The principle of organic connection with the practice of physical education work most concretely embodied in professional-applied physical training. The object of the study included a special performance of students who graduated from the faculty of design and identifying key components of content-oriented professional fitness. Received quantitative and qualitative indicators of specific performance of professional work that are quite low among majority of students and demand special measures for their development and correction. The content of professionally-oriented physical training of students of the faculty design was developed which consisted of two parts: physical education and vocational and applied physical training.