Мета: визначити ефективність змісту фізичного виховання, розробленого і реалізованого з урахуванням визначених організаційно-методичних засад залучення студентів медичного коледжу до відповідної рухової активності,
у поліпшенні показників їхньої фізичної підготовленості. Провідне завдання полягало у порівнянні даних експериментальних і контрольних груп для визначення переваг і недоліків використаного змісту фізичного виховання
студентів медичного коледжу. Результати: після використання протягом навчального року експериментального змісту поліпшення показників фізичної підготовленості студентів відзначалося виразнішим позитивним ефектом
порівняно з контрольними групами. Останні відзначалися також значно нижчим рівнем розвитку досліджуваних фізичних якостей, причому як наприкінці навчального року, так і після завершення літніх канікул. Висновки: використання
протягом навчального року змісту, сформованого і реалізованого з урахуванням визначених організаційно-методичних засад залучення студентів медичного коледжу до рухової активності, сприяє успішному вирішенню цього завдання, а
також комплексу інших, що визначенні чинною програмою з фізичної культури в означених навчальних закладах. Одним із таких завдань є поліпшення фізичної підготовленості студентів протягом кожного року навчання у медичному коледжі.
fined organizational and methodological foundations to attract students of medical college to appropriate physical activity, to improve their physical fitness indicators. Leading task was compared to data experimental and control groups to determine the
advantages and disadvantages of content used physical training of students of medical college. Results after use during the school year experimental content improvement in physical fitness of students expressive observed positive effect compared to the control
groups. Latest observed significantly lower levels of the studied physical properties, and as the end of the school year and after the summer holidays. Conclusions: The use of content during the school year, formed and implemented on the basis defined
organizational and methodological foundations to attract students of medical college for physical activity contributes to the successful solution of this problem, as well as a range of other, determining that current program of physical training in the mentioned institutions. One of these tasks is to improve the physical fitness of students for each year of study in medical college.
Цель: определить эффективность содержания физического воспитания, разработанного и реализованного з учетом установленных организационно-методических основ привлечения студентов медицинского колледжа к
соответствующей двигательной активности, в улучшении их физической подготовленности. Ведущее задание состояло в сравнении данных экспериментальных и контрольных групп для определения преимуществ и недостатков использованного содержания физического воспитания студентов медицинского колледжа. Результаты: после применения в течение учебного года экспериментального содержания улучшение показателей физической
подготовленности студентов отмечалось более выразительным позитивным эффектом по сравнению с контрольными группами. Последние отмечались также значительно более низким уровнем развития исследуемых физических качеств, причем как в конце учебного года, так и после завершения летних каникул. Выводы: использование в течение учебного года содержания, сформированного и реализованного з учетом установленных организационно-методических основ привлечения студентов медицинского колледжа к двигательной активности,
способствует успешному решению этой задачи, а также комплекса других, которые установлены действующей программой по физической культуре в указанных учебных заведениях. Одной из таких задач есть улучшение
физической подготовленности студентов в течение каждого года обучения в медицинском колледже.