Мета нашого дослідження полягала в удосконаленні позашкільної роботи з учнями загальноосвітніх шкіл завдяки засобом олімпійської освіти. Експериментальне дослідження полягало у вивчені позашкільної діяльності Тернопільського міського центру фізичного здоров’я населення та їх співпраці із іншими організаціями (бібліотеки, дошкільні навчальні заклади, загальноосвітні навчальні заклади, спонсори, спортивно-танцювальні центри, федерації, тощо)
з метою популяризації олімпійських ідей та принципів з учнями дошкільного та шкільного віку, студентами та дорослим населенням. Загальна кількість заходів, що проводилися у 2014 році склала 108, кількість задіяних учасників – 3389, а у 2015 році складала 159, загальна кількість учасників – 5977. За результатами експериментального дослідження було визначено ключові засоби олімпійської освіти (майстер-класи, пізнавально-профілактичні, спортивні та масові заходи), що активно сприяли удосконаленню позашкільної діяльності школярів загальноосвітніх шкіл. Використання ідейних принципів системи олімпійської освіти для проведення окремих заходів можуть рекомендуватися вчителям фізичної культури у школі, вчителям інших предметів, іншим позашкільним організаціям, дитячо-юнацьким спортивним школам, приватним оздоровчим клубам тощо для активно популяризації та впровадження серед учнів різного віку.
he importance of the problem described in this article is that in the conditions of increased attention on the part of modern society to the issues of Olympism and Olympic knowledge, there was the need to find ways to implement the ideas of society
humanization. The aim of our study is to improve extracurricular activities with students of secondary schools through means of Olympic education. The research was based on the study of extracurricular activities of the Ternopol municipal center for physical health and its cooperation with other organizations (libraries, pre-schools, secondary schools, sponsors, sports and dance centers, federations, etc.) to promote Olympic ideas and principles among student of preschool and school-age and adults. The total number of activities carried out in 2014 was 108, the number of participants involved - 3389, and in 2015 the number of activities was 159, with the total number of participants – 5977 correspondingly. The results of experimental research helped to identify the key means of Olympic education (workshops, informative and preventive, sports and mass events), which actively promoted the improvement of extracurricular activities of pupils in secondary schools. The use of the ideological principles of the Olympic education for certain measures can be recommended to teachers of physical training at school, teachers of other subjects and other extracurricular organizations, youth sports schools, private health clubs and more actively to the promotion and implementation among students of all ages. Olympic upbringing, as a pedagogical
activity can successfully solve social and pedagogical tasks, which unite sport with art and education, thereby giving youth access to humanistic ideals.
Цель нашего исследования заключалась в совершенствовании внешкольной работы с учащимися общеобразовательных школ благодаря средствам олимпийского образования. Экспериментальное исследование состояло в изучении внешкольной деятельности Тернопольского городского центра физического здоровья населения и их сотрудничества с другими организациями (библиотеки, дошкольные учебные заведения, общеобразовательные
учебные заведения, спонсоры, спортивно-танцевальные центры, федерации и т.д.) с целью популяризации олимпийских идей и принципов с учениками дошкольного и школьного возраста, студентами и взрослым населением.
Общее количество мероприятий, проводившихся в 2014 году составила 108, количество задействованных участников - 3389, а в 2015 году составляла 159, общее количество участников - 5977. По результатам экспериментального исследования были определены ключевые средства олимпийского образования (мастер-классы, познавательно-профилактические, спортивные и массовые мероприятия), активно способствовали совершенствованию внешкольной деятельности школьников общеобразовательных школ. Использование идейных принципов системы олимпийского образования для проведения отдельных мероприятий могут рекомендоваться учителям физической культуры в школе, учителям других предметов, другим внешкольным организациям, детско-юношеским спортивным школам, частным оздоровительным клубам и т. д. для активной популяризации и внедрения среди учеников всех возрастов.