Мета статті полягає у короткому теоретичному введенні до “моделі стрілки” соціального бізнесу. Стрілка – це символ, який займає певне місце не лише в галузі біології, архітектури, полювання, будівництва, літератури чи інших сфер нашого життя, ми збираємося коротко розглянути використання стрілки як символу в галузі економіки, так само. Є кілька компаній, які вживають слово “стріла” у своєму (брендовому) імені.
Цель статьи заключается в коротком теоретическом введении к “модели стрелки” социального бизнеса. Стрелка – это символ, который занимает определенное место не только в области биологии, архитектуры, охоты, строительства, литературы или других сфер нашей жизни, а и использования стрелки как символа в области экономики, так же. Есть несколько компаний, которые употребляют слово “стрела” в своем (брендовому) имени.
The purpose of the paperwork is to make a short theoretic introduction to the “arrow model” of social business. Arrow is a symbol which takes certain place not only in the sphere of biology, architecture, hunting, construction, literature or other spheres of our life, we are going to make a brief view about using an arrow as a symbol in area of economics, as well. There are several companies which use the word “arrow” in their (brand) name.