Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Наукові підходи та принципи формування досвіду просвітницької діяльності педагога-музиканта

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чень Кай
dc.date.accessioned 2018-06-25T09:10:42Z
dc.date.available 2018-06-25T09:10:42Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Чень Кай. Наукові підходи та принципи формування досвіду просвітницької діяльності педагога-музиканта / Чень Кай // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23 (28). - С. 151-156. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19707
dc.description.abstract У статті розглядається науково-методологічне забезпечення просвітницької підготовки майбутнього педагога-музиканта; його концептуальний аспект грунтується на ідеях феноменологічного, синергетичного, аксіологічного і тезаурусного підходів та визначених принципах, які представляють сукупну послідовність засобів художньо-естетичного впливу. Вони забезпечують цілісний погляд на проблему підготовки майбутніх педагогів-музикантів до виконавсько-просвітницької діяльності і дають змогу розглядати її, по-перше, як інваріантний етап фахового навчання студентів у вищих мистецько-педагогічних навчальних закладах, а по-друге, як процес їх методичної освіченості. ua
dc.description.abstract The article deals with the scientific and methodological support of the educational preparation of the future musician teacher. Its conceptual aspect is based on the ideas of phenomenological, synergetic, axiological and thesaurus approaches, as well as the principles of maximum artistic information, comfortable artistic communication and respect for the author's concept, which represent the total succession of means of artistic and aesthetic impact; the readiness of future teachers for performing and educational activities is determined by the following positions: positive emotional and value attitude to musical and educational activities; mastering the system of special knowledge in the field of history and theory of music, the ability to apply this knowledge in musical and educational activities; possession of an arsenal of professional skills related to the practical implementation of performing and educational activities (musical performance skills, artistry, imaginative and informative speech, communication skills); molding and fluency in the system of methodological skills necessary for the planning and organization of such activities. The author singles out professional functions performed by a modern musician-educator - creative-processing, organizing and communicative. Accounting for these features allows you to organize a full-fledged process of preparing the future-teacher-musician. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мистецька освіта ua
dc.subject педагог-музикант ua
dc.subject просвітницька діяльність ua
dc.subject фахове навчання ua
dc.subject art education ua
dc.subject teacher musician ua
dc.subject educational activities ua
dc.subject professional training ua
dc.subject.classification 378:78 ua
dc.title Наукові підходи та принципи формування досвіду просвітницької діяльності педагога-музиканта ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу