ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Титаренко, В. П. | |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T09:40:10Z | |
dc.date.available | 2018-06-19T09:40:10Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Титаренко, В. П. Навчальний процес як фактор трудового виховання / В. П. Титаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 9. - С. 76-81. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19632 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлені складові елементи студентської трудової навчальної діяльності. Означені найважливіші форми трудового виховання студентів: лекція, лабораторно-практичні та семінарські заняття, виробнича педагогічна практика. Науково-дослідна робота студентів визначена як важливий фактор розвитку їх пізнавально-трудової діяльності. Автором також визначені різні форми науково-дослідної роботи студентів, зокрема, участь у роботі наукового гуртка, проблемної групи, наукового семінару та конференції, конкурсах наукових студентських робіт, студентських наукових товариств. | ua |
dc.description.abstract | В статье освещены составляющие элементы студенческой трудовой учебной деятельности. Указанные важнейшие формы трудового воспитания студентов: лекция, лабораторно-практические и семинарские занятия, производственная педагогическая практика. Научно-исследовательская работа студентов определена как важный фактор развития их познавательно-трудовой деятельности. Автором также определены различные формы научно-исследовательской работы студентов, в частности, участие в работе научного кружка, проблемной группы, научного семинара и конференции, конкурсах научных студенческих работ, студенческих научных обществ. | ua |
dc.description.abstract | The article highlights the constituent elements of students’ labor training activity. These are the most important forms of labor education for students: a lecture, laboratory and practical and seminar classes, industrial pedagogical practice. The students’ research work is defined as an important factor in the development of their cognitive-labor activity. The author also defines various forms of research work of students, in particular, participation in the work of a scientific circle, problem group, scientific seminar and conference, competitions of scientific student works, student scientific societies. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | навчальний процес | ua |
dc.subject | трудове виховання | ua |
dc.subject | теоретичні та практичні заняття | ua |
dc.subject | педагогічна практика | ua |
dc.subject | учебный процесс | ua |
dc.subject | трудовое воспитание | ua |
dc.subject | теоретические и практические занятия | ua |
dc.subject | педагогическая практика | ua |
dc.subject | educational process | ua |
dc.subject | labor education | ua |
dc.subject | theoretical and practical training | ua |
dc.subject | pedagogical practice | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Навчальний процес як фактор трудового виховання | ua |
dc.type | Article | ua |