Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Технологічна грамотність як основа професійної компетентності вчителя трудового навчання та технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соловей, В. В.
dc.date.accessioned 2018-06-19T09:37:02Z
dc.date.available 2018-06-19T09:37:02Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Соловей, В. В. Технологічна грамотність як основа професійної компетентності вчителя трудового навчання та технологій / В. В. Соловей // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 9. - С. 69-75. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19631
dc.description.abstract У статті привертається увага до проблеми професійної компетентності вчителя трудового навчання та технологій на основі використання компетентнісного,технологічного та культурологічного підходів як засобу реалізації основної ідеї сучасної парадигми освіти. Відповідно до цього, на основі аналізу наукових джерел, здійснено характеристику базових понять та категорій дослідження проблеми формування технологічної грамотності, виявлено особливості реалізації компетентнісного, культурологічного та технологічного підходів в освіті, з’ясовано вплив технологізації педагогічного процесу на формування технологічної грамотності вчителя трудового навчання та технологій. Зроблено висновок про те, що технологічна грамотність є складною, відкритою, соціально-економічною системою, функцією якої є ефективне і результативне здійснення професійно-педагогічної діяльності в умовах технологізації освіти, а системоутворювальним фактором є сама професійно-педагогічна діяльність. ua
dc.description.abstract В статье обращается внимание на проблемы профессиональной компетентности учителя трудового обучения и технологий на основе использования компетентностного, технологического и культурологического подходов как средства реализации основной идеи современной парадигмы образования. В соответствии с этим, на основе анализа научных источников, осуществлено характеристику базовых понятий и категорий исследования проблемы формирования технологической грамотности, выявлены особенности реализации компетентностного, культурологического и технологического подходов в образовании, выяснено влияние технологизации педагогического процесса на формирование технологической грамотности учителя трудового обучения и технологий. Сделан вывод о том, что технологическая грамотность является сложной, открытой, социально-экономической системой, функцией которой является эффективное и результативное осуществление профессионально-педагогической деятельности в условиях технологизации образования, а системообразующим фактором является сама профессионально-педагогическая деятельность. ua
dc.description.abstract The paper drawn attention to the problem of professional competence of teachers of labor training and technology on the basis of competence, technological and cultural approach as a means of implementing the basic idea ofthe modern paradigm of education. In accordance with this, on the basis of the analysis of scientific sources, the basic concepts and categories of the study of the problem of the formation of technological literacy were analyzed, the specifics of the implementation of the competence, culture and technology approaches in education were revealed; the influence of the technological development of the pedagogical process on the formation of the technological literacy of the teacher of labor training and technology was elucidated. The conclusion is made that technological literacy is a complex, open, socio-economic system whose function is the effective and efficient implementation of professional and pedagogical activity in the context of technological education, and the system-forming factor is the professional and pedagogical activity itself. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject професійна компетентність вчителя ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject культурологічний підхід ua
dc.subject технологічний підхід ua
dc.subject технологічна грамотність ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject профессиональная компетентность учителя ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject культурологический подход ua
dc.subject технологический подход ua
dc.subject технологическая грамотность ua
dc.subject competence ua
dc.subject professional competence of the teacher ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject culturological approach ua
dc.subject technological approach ua
dc.subject technological literacy ua
dc.subject.classification 373 ua
dc.title Технологічна грамотність як основа професійної компетентності вчителя трудового навчання та технологій ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу