ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нижник, О. В | |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T09:29:34Z | |
dc.date.available | 2018-06-19T09:29:34Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Нижник, О. В Стандартизований підхід до вивчення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки в навчальних закладах / О. В. Нижник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 9. - С. 52-57. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19628 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається методика вивчення характеристик засобів вимірювальної техніки. Встановлено види засобів вимірювальної техніки та їх метрологічні характеристики, якими повинні володіти учні педагогічних навчальних закладів природничого і технічного профілів. Для систематизації знань учнів поняття згруповано у структурно-логічні схеми та таблиці. Стандартизований підхід проілюстровано на аналогових електровимірювальних приладах. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается методика изучения характеристик средств измерительной техники. Установлены виды средств измерительной техники и их метрологические характеристики, которыми должны обладать учащиеся педагогических учебных заведений естественного и технического профилей. Для систематизации знаний учащихся понятия сгруппированы в структурно-логические схемы и таблицы. Стандартизированный подход проиллюстрирован на аналоговых электроизмерительных приборах. | ua |
dc.description.abstract | The article discusses the technique of studying the characteristics of measuring instruments. The types of measuring instruments and their metrological characteristics required of students of pedagogical educational institutions the natural and technical profiles. To systematize the knowledge of the concepts are grouped in structural and logical circuits and tables. The standardized approach is illustrated in analog electrical devices. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | навчальний процес | ua |
dc.subject | засоби вимірювальної техніки | ua |
dc.subject | метрологія | ua |
dc.subject | діапазон вимірювань | ua |
dc.subject | номінальне значення міри | ua |
dc.subject | ціна поділки шкали | ua |
dc.subject | похибка засобу вимірювальної техніки | ua |
dc.subject | границя допустимої похибки | ua |
dc.subject | клас точності | ua |
dc.subject | учебный процесс | ua |
dc.subject | средства измерительной техники | ua |
dc.subject | метрология | ua |
dc.subject | диапазон измерений | ua |
dc.subject | номинальное значение меры | ua |
dc.subject | цена деления шкалы | ua |
dc.subject | погрешность средства измерений | ua |
dc.subject | предел допускаемой погрешности | ua |
dc.subject | класс точности | ua |
dc.subject | educational process | ua |
dc.subject | measuring equipment | ua |
dc.subject | metrology | ua |
dc.subject | measuring range | ua |
dc.subject | the nominal value of the measures | ua |
dc.subject | the scale interval | ua |
dc.subject | the error of measuring instruments | ua |
dc.subject | maximum permissible error | ua |
dc.subject | accuracy class | ua |
dc.subject.classification | 378.147 | ua |
dc.title | Стандартизований підхід до вивчення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки в навчальних закладах | ua |
dc.type | Article | ua |