Стаття присвячена розв’язанню проблеми підготовки майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів швейного профілю в умовах вищих педагогічних навчальних закладів шляхом добору і структурування інформаційного матеріалу для виробничого навчання, що має досить суттєве значення для поліпшення навчального процесу. З’ясовувався реальний стан досліджуваної проблеми. Визначено шляхи реалізації існуючої проблеми, значення виробничого навчання, добору та структурування інформаційного матеріалу для виробничого навчання на основі обраних критеріїв для підвищення ефективності навчання. Окреслено шляхи подолання проблеми і перспективи удосконалення підготовки майбутніх педагогів професійно-технічної освіти.
Статья посвящена решению проблемы подготовки будущих педагогов профессионально-технических учебных заведений швейного профиля, в условиях высших педагогических учебных заведений, путем отбора и структурирования информационного материала для производственного обучения, что имеет весьма существенное значение для улучшения учебного процесса. Выяснялось реальное состояние исследуемой проблемы. Определены пути реализации существующей проблемы, значения производственного обучения, отбора и структурирования информационного материала для производственного обучения на основе выбранных критериев для повышения эффективности обучения. Очерчено пути преодоления проблемы и перспективы совершенствования подготовки будущих педагогов профессионально-технического образования.
The article is devoted to the problem of training of future teachers of vocational educational institutions sewing profile in the conditions of higher pedagogical educational institutions through the selection and structuring of information material for industrial training that is of considerable significance for the improvement of the educational process. It turned out the real condition of the studied problem. Identified ways of implementing the existing problems, importance of industrial training, selection and structuring of information material for industrial education based on specified criteria to enhance the efficiency of learning. Outlined ways to overcome the problems and prospects of improving the preparation of future teachers of vocational education.