У статті розглядаються різні точки зору та наукові позиції вчених щодо проблеми формування фахової компетентності студентів педагогічного ВНЗ спеціальності 015 Професійна освіта, професійної кваліфікації "Педагог професійного навчання". Досліджені кваліфікаційні характеристики посад педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів та фахівців у відповідності до спеціалізації "Транспорт" на які можуть претендувати бакалаври спеціальності "Професійна освіта. Транспорт". Представлено та узагальнено зміст основних фахових компетентностей та їх структурних компонентів. Запропоновано умови формування фахових компетентностей.
В статье рассматриваются различные точки зрения и научные позиции ученых по проблеме формирования профессиональной компетентности студентов педагогического вуза специальности 015 Профессиональное образование профессиональной квалификации "Педагог профессионального обучения". Исследованы квалификационные характеристики должностей педагогических и научно-педагогических работников учебных заведений и специалистов в соответствии со специализацией "Транспорт" на которые могут претендовать бакалавры специальности "Профессиональное образование. Транспорт". Представлены и обобщены содержание основных профессиональных компетенций и их структурных компонентов.
In the article the different points of view and scientific positions of scientists are examined on issue of forming of professional competence of students of pedagogical institute of higher of speciality 015 Trade education of professional qualification "Teacher of the vocational training". Qualifying descriptions of positions of pedagogical and scientifically-pedagogical workers of educational establishments and specialists are investigational in accordance with specialization "Transport" on which the bachelors of speciality can apply "Trade education. Transport". Presented and generalized maintenance of basic professional jurisdictions and their structural components.