ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дем’яненко, В. Б. | |
dc.contributor.author | Дем’яненко, В. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-06-12T09:08:15Z | |
dc.date.available | 2018-06-12T09:08:15Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Дем’яненко, В. Б. Онтологічні аспекти освітніх сервісів адаптивного навчання / В. Б. Дем’яненко, В. М. Дем’яненко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 68-77. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19554 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто актуальні питання з використання комп’ютерних онтологій для створення адаптивних освітніх сервісів відкритої освіти, наповнення їх інформаційними ресурсами Описується технологія побудови онтологічного графа (ієрархії понять) предметної галузі, зв’язків між ними. Розглядається знаннє-орієнтовний підхід, який ґрунтується на поняттях онтологія і трансдисциплінарність. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены актуальные вопросы по использованию компьютерных онтологий для создания адаптивных образовательных сервисов открытого образования, наполнение их информационными ресурсами Описывается технология построения онтологического графа (иерархии понятий) предметной области, связей между ними. Рассматривается знание- ориентированный подход, основанный на понятиях онтология и трансдисциплинарнисть. | ua |
dc.description.abstract | The actual issues of using computer ontologies for the creation of adaptive educational services of open education, filling them with information resources is discussed in the article. The technology of constructing an ontological graph (hierarchy of concepts) of the subject field, connections between them is described. A knowledge-orientation approach based on the concepts of ontology and transdisciplinarity is considered. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | відкрита освіта | ua |
dc.subject | адаптивне навчання | ua |
dc.subject | адаптивні освіті сервіси | ua |
dc.subject | комп’ютерні онтології | ua |
dc.subject | онтологічний мультиагент | ua |
dc.subject | открытое образование | ua |
dc.subject | адаптивное обучение | ua |
dc.subject | адаптивные образовании сервисы | ua |
dc.subject | компьютерные онтологии | ua |
dc.subject | онтологический мультиагент | ua |
dc.subject | open education | ua |
dc.subject | adaptive learning | ua |
dc.subject | adaptive education services | ua |
dc.subject | computer ontologies | ua |
dc.subject | ontologic multiagent | ua |
dc.subject.classification | 37:004(07) | ua |
dc.title | Онтологічні аспекти освітніх сервісів адаптивного навчання | ua |
dc.title.alternative | Онтологические аспекты образовательных сервисов адаптивного обучения | ua |
dc.title.alternative | Ontological aspects of educational services of adaptive education | ua |
dc.type | Article | ua |