У статті розглянуто актуальні питання з використання комп’ютерних онтологій для
створення адаптивних освітніх сервісів відкритої освіти, наповнення їх інформаційними
ресурсами Описується технологія побудови онтологічного графа (ієрархії понять) предметної
галузі, зв’язків між ними. Розглядається знаннє-орієнтовний підхід, який ґрунтується на
поняттях онтологія і трансдисциплінарність.
В статье рассмотрены актуальные вопросы по использованию компьютерных онтологий
для создания адаптивных образовательных сервисов открытого образования, наполнение их
информационными ресурсами Описывается технология построения онтологического графа
(иерархии понятий) предметной области, связей между ними. Рассматривается знание-
ориентированный подход, основанный на понятиях онтология и трансдисциплинарнисть.
The actual issues of using computer ontologies for the creation of adaptive educational services
of open education, filling them with information resources is discussed in the article. The technology of
constructing an ontological graph (hierarchy of concepts) of the subject field, connections between
them is described. A knowledge-orientation approach based on the concepts of ontology and
transdisciplinarity is considered.