Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пригодій, М. А.
dc.date.accessioned 2018-06-12T06:33:19Z
dc.date.available 2018-06-12T06:33:19Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Пригодій, М. А. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів / М. А. Пригодій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 8. - С. 80-85. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19549
dc.description.abstract У статті розкрито теоретичні основи підготовки майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів, що пов’язано з реформуванням системи вищої та загальної освіти (встановлення двох освітньо-кваліфікаційних рівнів: бакалавр, магістр та впровадженням допрофільного та профільного навчання в основній та старшій школі). Науково обґрунтована двоетапна педагогічна система підготовки майбутніх учителів технологій: на першому етапі, при підготовці бакалаврів (початкова профільна підготовка), студенти набуватимуть єдиного мінімуму знань та вмінь з організації допрофільної підготовки в загальноосвітніх навчальних закладах; на другому етапі, при підготовці магістрів (профільна підготовка), вчителі отримують знання та вміння за певним профілем з урахуванням обраної спеціалізації. Обґрунтовано педагогічні умови успішного формування готовності майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів, що виражено в трьохкомпонентній структурі: організаційно-методичний, мотиваційно-цільовий, змістовий компоненти. ua
dc.description.abstract В статье раскрыты теоретические основы подготовки будущих учителей технологий к профильному обучению учащихся общеобразовательных учебных заведений, что связано с реформированием системы высшего и общего образования (установка двух образовательно-квалификационных уровней: бакалавр, магистр и внедрением допрофильного и профильного обучения в основной и старшей школе). Научно обоснована двухэтапная педагогическая система подготовки будущих учителей технологии: на первом этапе, при подготовке бакалавров (начальная профильная подготовка), студенты приобретают единый минимум знаний и умений по организации допрофильной подготовки в общеобразовательных учебных заведениях; на втором этапе, при подготовке магистров (профильная подготовка), учителя получают знания и умения по определенному профилю с учетом выбранной специализации. Обоснованы педагогические условия успешного формирования готовности будущих учителей технологий к профильному обучению учащихся общеобразовательных учебных заведений, что выражено в трехкомпонентной структуре: организационно-методический, мотивационно-целевой, содержательный компоненты. ua
dc.description.abstract In the article investigated the preparation of future teachers of technologies to the profile studies of students of general educational establishments (the establishment of two educational levels: Bachelor, Master and implementation of preprofile and profile education in primary and high school). It’s scientifically substantiated the two-phased system of pedagogical preparation of future teachers of technologies, determined the principles and pedagogical conditions of preparation of future teachers of technologies to the specialized education of students of general educational establishments, clarified the content of profile preparation of future teachers of technologies, defined criteria, indicators and the levels of evaluation of willingness of future teachers of technologies to the profile studies of students, got further development the methodology of preparation of future teachers of technologies. The conception of preparation of future teachers of technologies to the profile studies of students of general educational establishments is worked out. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject готовність до профільного навчання ua
dc.subject педагогічна система ua
dc.subject педагогічні умови формування готовності до профільного навчання ua
dc.subject підготовка вчителя технологій ua
dc.subject профільне навчання ua
dc.subject технологічний напрямок профільного навчання ua
dc.subject учитель технологій ua
dc.subject готовность к профильному обучению ua
dc.subject педагогическая система ua
dc.subject педагогические условия формирования готовности к профильному обучению ua
dc.subject подготовка учителя технологий ua
dc.subject профильное обучение ua
dc.subject технологическое направление профильного обучения ua
dc.subject учитель технологий ua
dc.subject willingness to profile studies ua
dc.subject criteria and indicators of readiness for specialized education ua
dc.subject methods of forming readiness for specialized education ua
dc.subject educational system ua
dc.subject teaching conditions of the formation of readiness to the profile studies ua
dc.subject preparation of the teacher of technologies ua
dc.subject profile studies ua
dc.subject technological direction of profile studies ua
dc.subject teacher of technologies ua
dc.subject.classification 378:[37.016:331] ua
dc.title Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу