У статті розглядається проблема визначення місця інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки педагогів. Підкреслюється, що включення інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес – це вимога часу. Визначені технології Веб 2.0 як друге покоління мережевих технологій глобальної мережі Інтернет. Проаналізовані їх можливості в освітньому процесі: зміст, що створюється користувачами; постійні посилання на створені матеріали; мітки; візуалізація динамічних відносин.
В статье рассматривается проблема определения роли информационно-коммуникационных технологий в процессе профессиональной подготовки педагогов. Подчеркивается, что включение ИКТ в образовательный процесс – требование времени. Технологии Веб 2.0 – это второе поколение сетевых технологий глобальной сети Интернет. Сделан анализ их возможностей в образовательном процессе: содержание, что создается пользователями; постоянные сноски на созданные материалы; метки; визуализация динамических связей.
The problem of determining of the role of in formation and communication technologies in the teachers’ vocational training process is coveredin an article. It is emphasizedthat theinclusion of information and communication technologies in educational process – requirement of the time. Defined Web 2.0 technologies as the second generation of Internet global networking technologies. Analyzed the iropportunities in education: content createdbyusers; permanent links to created materials; tags; visualization of dynamic relations.