Обговорюються актуальні завдання вищої педагогічної освіти в контексті формування
моделей освітніх програм дослідницького навчання для підготовки учителя фізики і
математики нової української школи в умовах розгортання інформаційного суспільства.
Зосереджується увага на провідній ролі науки, необхідності запровадження освітніх програм
дослідницького характеру для підготовки нового вчителя з інноваційною спрямованістю на
майбутню професійну діяльність. Виділяються два види наукової діяльності студентів, які
різняться рівнем включення в формальний навчальний процес: навчально-дослідницька і
науково-дослідницька робота студентів. Обговорюються етапи побудови з використанням
методики проекту розвитку освітніх компетентностей CoRe2 таких новітніх освітніх
програм дослідницького навчання для підготовки учителів фізики і математики.
Обсуждаются актуальные задачи высшего педагогического образования в контексте
формирования моделей образовательных программ исследовательского обучения для
подготовки учителя физики и математики новой украинской школы в условиях развертывания
информационного общества. Сосредотачивается внимание на ведущей роли науки,
необходимости ввода образовательных программ исследовательского характера для
подготовки нового учителя с инновационной направленностью на будущую профессиональную
деятельность. Выделяются два вида научной деятельности студентов, которые отличаются
уровнем включения в формальный учебный процесс: учебно-исследовательская и научно-
исследовательская работа студентов. Обсуждаются этапы построения с использованием
методики проекта развития образовательных компетентностей CoRe2 таких новейших
образовательных программ исследовательского обучения для підготовки учителей физики и
математики.
Come into question actual tasks of higher pedagogical education in the context of forming of
models of the educational programs of research studies for educating of teacher of physics and
mathematics of new Ukrainian school in the conditions of development of informative society. Attention
is concentrated on the leading role of science, necessity of input of the educational programs of
research character for educating of new teacher with an innovative orientation on future professional
activity.