Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Деякі аспекти методологічного комплексу сучасної методичної науки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, М. Є.
dc.date.accessioned 2018-06-06T11:00:01Z
dc.date.available 2018-06-06T11:00:01Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Шевченко, М. Є. Деякі аспекти методологічного комплексу сучасної методичної науки / М. Є. Шевченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 178-183. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19484
dc.description.abstract У статті розглядається методологічний комплекс сучасної методичної науки. Актуальність лінгводидактичних досліджень обумовлена необхідністю створення об’єктивної наукової основи для оцінки ефективності методів навчання та їх подальшого розвитку, методів, в основі яких лежить, перш за все, ідея щодо формування мовної особистості. Стаття досліджує лінгводидактику як методичну науку, визначаючи її як формуючу основу навчання іноземним мовам. ua
dc.description.abstract В данной статье рассматривается методологический комплекс современной методической науки. Актуальность лингводидактических исследований обусловлена необходимостью создания объективной научной основы для оценки эффективности методов обучения и их дальнейшего развития, методов, в основе которых лежит, прежде всего, идея о формировании языковой личности. Статья исследует лингводидактику как методическую науку, определяя ее как формирующую основу обучения иностранным языкам. ua
dc.description.abstract The given paper deals with the methodological complex of modern methodical science. The actuality of linguodidactic research causes the necessity of objective scientific basis creation for the evaluation of the effectiveness of teaching methods and their future developments, methods based on the idea of language personality formation first of all. The paper investigates linguodidactics as methodical science, defining it as the forming base of foreign language teaching. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методологічний комплекс ua
dc.subject лінгводидактичні концепції ua
dc.subject зміст навчання ua
dc.subject іншомовний ua
dc.subject міжкультурний ua
dc.subject прагматичний аспект ua
dc.subject комунікативна компетенція ua
dc.subject когнітивний аспект ua
dc.subject методологический комплекс ua
dc.subject лингводидактические концепции ua
dc.subject суть обучения ua
dc.subject иноязычный ua
dc.subject межкультурный ua
dc.subject прагматический аспект ua
dc.subject коммуникативная компетенция ua
dc.subject когнитивный аспект ua
dc.subject methodological complex ua
dc.subject linguodidactic concept ua
dc.subject content of education ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject pragmatic aspect ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject cognitive aspect ua
dc.subject.classification 378.016:811 ua
dc.title Деякі аспекти методологічного комплексу сучасної методичної науки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу