This article analyses advantages and disadvantages of drama techniques in foreign language teaching. Different pros and contras of using drama and role-play in the classroom are described. In this article the most topical theoretical questions for the subject of dramatization are covered. Following aspects of drama techniques are considered: relevance of language, motivation, language needs, advantages and disadvantages of drama techniques in foreign language and culture teaching. The article also analyses qualities, that a teacher who decided to use dramatic techniques, must have.
Ця стаття аналізує переваги та недоліки драматичних прийомів у навчанні іноземної мови. Описуються різноманітні плюси та мінуси використання драматургії та рольової гри в класі. У цій статті розглядаються найбільш актуальні теоретичні питання предмету драматизації. Розглядаються наступні аспекти драматичних прийомів: релевантність мови, мотивація, мовні потреби, переваги та недоліки драматичних прийомів у навчанні іноземної мови та культури. У статті також аналізуються якості, які повинен мати вчитель, який вирішив використовувати драматичні техніки.
Эта статья анализирует преимущества и недостатки драматических приемов в обучении иностранному языку. Описываются различные плюсы и минусы использования драматургии и ролевой игры в классе. В этой статье рассматриваются наиболее актуальные теоретические вопросы предмета драматизации. Рассматриваются следующие аспекты драматических приемов: релевантность языка, мотивация, языковые потребности, преимущества и недостатки драматических приемов в обучении иностранному языку и культуре. В статье также анализируются качества, которыми должен обладать учитель, решивший использовать драматические техники.