Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтерактив у практиці вивчення іноземної (англійської) мови : переваги та недоліки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хижун, Я. В.
dc.date.accessioned 2018-06-06T10:54:38Z
dc.date.available 2018-06-06T10:54:38Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Хижун, Я. В. Інтерактив у практиці вивчення іноземної (англійської) мови : переваги та недоліки / Я. В. Хижун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 157-162. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19481
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду тих позитивних та проблемних моментів, які виникають в процесі використання інтерактивних методів вивчення англійської мови на практичних заняттях зі студентами. Мета статті – виокремлення переваг використання коротких групових стратегій, які дозволять активно залучити студентську аудиторію у навчальний процес, та акцент на недоліках, які можуть виникати в процесі навчання. Нагoлoшенo на неoбхiднoстi фoрсування у студентiв неoбхiднoї кoмунiкативнoї спрoмoжнoстi у сферах прoфесiйнoгo спiлкування в уснiй i писемнiй формi. В статті презентовано деякі стратегії групового та парного навчання. ua
dc.description.abstract Статья посвящена рассмотрению тех положительных и проблемных моментов, которые возникают в процессе использования интерактивных методов изучения английского языка на практических занятиях со студентами. Цель статьи – очертить преимущества использования коротких групповых стратегий, которые способствуют активному привлечению студенческой аудитории в учебный процесс и акцентировать внимание на недостатках, которые могут возникать в процессе обучения. Подчеркнута необходимость форсирования у студентов коммуникативной способности в сферах профессионального общения в устной и письменной форме. В статье представлены некоторые стратегии группового и парного обучения. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the consideration of the positive and problem moments that arise in the process of using interactive methods of studying English at practical classes with students. The purpose of the paper is to highlight the advantages of using short group strategies that will actively involve the student audience in the learning process and emphasize the disadvantages that may arise in the learning process. It is emphasized attention on the necessity of speeding up imperative communicative capacities in the field of professional communication in students’ speech and writing. The article presents some strategies for group and pair learning. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject практичні заняття з англійської мови ua
dc.subject інтерактивні методи ua
dc.subject групові стратегії письма і говоріння ua
dc.subject активізація навчальної діяльності ua
dc.subject практические занятия по английскому языку ua
dc.subject интерактивные методы ua
dc.subject короткие групповые стратегии письма и говорения ua
dc.subject активизация учебной деятельности ua
dc.subject practical classes in English ua
dc.subject interactive methods ua
dc.subject group strategies of writing and speaking ua
dc.subject activization of educational activities ua
dc.subject.classification 378.016:811.111 ua
dc.title Інтерактив у практиці вивчення іноземної (англійської) мови : переваги та недоліки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу