Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Обгрунтування концепції формування мовно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сурмач, О. Я.
dc.contributor.author Божок, О. С.
dc.date.accessioned 2018-06-05T13:41:28Z
dc.date.available 2018-06-05T13:41:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сурмач, О. Я. Обгрунтування концепції формування мовно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови / О. Я. Сурмач, О. С. Божок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 136-142. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19467
dc.description.abstract В статі розглядається сутність і зміст педагогічної концепції як системи поглядів на педагогічне явище – мовно-методичну компетентність, спосіб її розуміння, процес формування у майбутнього вчителя. Розкрито лінгводидактичний й технологічний потенціал майбутнього вчителя, який реалізується у процесі формування досліджуваної іншомовної компетентності через зміст, форми, методи і засоби навчання студентів. Розроблено й обґрунтовано структурно-функціональну модель мовно-методичної компетентності. Питання потреби в іншомовному спілкуванні особистості набувають особливої ваги в умовах становлення української державності, виходу її на міжнародний рівень, що зумовлює необхідність підвищення культурного потенціалу суспільства загалом та підготовки фахівців, носіїв цієї культури зокрема. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается суть и содержание понятия педагогической концепции как системы взглядов на педагогическое явление – лингвистическую и методическую компетентности, способы их понимания, процесс формирования у будущего учителя школы. Раскрыты лингводидактический и технологический потенциал будущего учителя, который реализуестя в процессе формирования исследуемой иноязычной компетентности сквозь призму содержания, форм, методов и способов обучения студентов. Разработана и аргументированная модель лингво-методической компетентности. Проблемы иноязычного общения требуют особенного внимания в условиях становления культурного потенциала Украины, выхода страны на международный уровень, что обуславливает необходимость в культурном потенциале общества и подготовки специалистов – носителей культуры. ua
dc.description.abstract The article reveals the essence and the context of the pedagogical conception as the system of the views on the pedagogical phenomenon – linguistic and methogological competences; the way of its notion in the process of teacher’s competence formation. The technological, linguistic and methodological potential of the future teacher is discovered in the article. This potential is realized in the process of formation of investigated foreign competence through the content, forms, methods and means of teaching the students. The structural and functional model is devised and proved by authors. The problem of the requirement to speak fluent foreign language takes the main role in the Ukrainian state formation, its presentation on the European scene therefore the cultural potential of the society is elevated as well as the professional training in particularly. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject концепція ua
dc.subject мовно-методична компетентність ua
dc.subject підхід ua
dc.subject принцип ua
dc.subject компонент ua
dc.subject критерії ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject концепция ua
dc.subject лингво-методическая компетентность ua
dc.subject подход ua
dc.subject критерии ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject conception ua
dc.subject linguistic and methodological competences ua
dc.subject approach ua
dc.subject principle ua
dc.subject component ua
dc.subject criteria ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject.classification 378:81'243 ua
dc.title Обгрунтування концепції формування мовно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу