Статтю присвячено вивченню лексичних одиниць навчальних текстів німецької фахової мови торгівлі, досліджуються їх особливості та способи конструювання, аналізуються методи введення термінів у текст підручника, щоб викликати зацікавленість студентів у результатах своєї навчальної діяльності. У статті також йде мова про структуру і зміст навчальної літератури зі спеціальних дисциплін, які повинні відповідати принципам послідовності, фундаменталізації знань, поступового нарощування важкості засвоєння, сучасному рівню науки, техніки, економіки і культури.
Статья посвящена изучению лексических единиц учебных текстов немецкого специального языка торговли, исследуются их особенности и способы конструирования, анализируются методы ввода терминов в текст учебника, чтоб вызвать заинтересованность студентов в результатах своей учебной деятельности. В статье также идет речь о структуре и содержании учебной литературы из специальных дисциплин, которые должны соответствовать принципам последовательности, фундаментализации знаний, постепенного наращивания сложности усвоения, современному уровню науки, техники, экономики и культуры.
The article is devoted to learning of lexical units of the training texts of German special trade language, studying of their peculiarities and constructions means, analyzing of introductions methods of the terms into the text of the manual to generate interest of the students in the results of their studying activity. The article alsodeals with the structure and content of the studying literature from the special disciplines which have to respond to the principles of coherence,fundamentalization of knowledge, gradual increasing of the learning complication, modern level of science, technics, economics and culture.