Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навчання майбутніх вчителів англійської мови лексичного матеріалу на основі корпусів паралельних текстів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гладка, І. А.
dc.date.accessioned 2018-06-04T11:56:25Z
dc.date.available 2018-06-04T11:56:25Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гладка, І. А. Навчання майбутніх вчителів англійської мови лексичного матеріалу на основі корпусів паралельних текстів / І. А. Гладка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 49-55. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19434
dc.description.abstract У статті окреслено основні проблеми визначення поняття "корпус текстів"; розглядаються можливості застосування здобутків корпусної лінгвістики в іншомовному навчанні майбутніми педагогами; висвітлено їх основні здобутки, переваги. Проблеми визначення корпусу текстів пов’язані з активним упровадженням корпусного підходу в сучасній лінгвістиці. ua
dc.description.abstract В статье обозначены основные проблемы определения понятия "корпус текстов"; рассматриваются возможности применения достижений корпусной лингвистики в иноязычном обучении будущими педагогами; освещены их основные достижения, преимущества. Проблемы определения корпуса текстов связаны с активным внедрением корпусного подхода в современной лингвистике. Это требует решения ряда философских и теоретико-методологических вопросов теории корпуса, и прежде всего требует определения фундаментального понятия корпусной лингвистики – корпус текстов. Дискуссии по определению корпуса проявляют сосуществования различных концепций в современной корпусной лингвистике, обусловливающие теоретические принципы планирования и практические основы использования корпусов. В частности наличие узкого и широкого понимания термина "корпус текстов" является причиной существования двух основных подходов к установлению периодизации, предпосылок формирования и определения статуса корпусной лингвистики в современном языкознании, английском, украинском языках. ua
dc.description.abstract The article is to outline the main problems of the defining a term "textcorpus"; suggests theoretical and practical perspectives and directions for using Corpus Linguistics achievements in teaching languages; outlines its main achievements, strengths. The problems of determining the body of texts associated with the active implementation of the housing approach in modern linguistics. This requires the resolution of a number of philosophical and theoretical and methodological issues of the theory of the corps, and above all, requires the definition of the fundamental notion of case linguistics – the body of texts. Discussions about the definition of the corps reveal the coexistence of different concepts in modern case linguistics, which determine the theoretical principles of planning and practical principles of the use of buildings. In particular, the existence of a narrow and broad understanding of the term "body of texts" is the reason for the existence of two main approaches to the establishment of periodization, the preconditions for the formation and definition of the status of case linguistics in modern linguistics, English and Ukrainian speech. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject корпус текстів ua
dc.subject корпусна лінгвістика ua
dc.subject методика викладання іноземних мов ua
dc.subject лінгводидактика ua
dc.subject фрейм ua
dc.subject корпус текстов ua
dc.subject корпусная лингвистика ua
dc.subject методика преподавания иностранных языков ua
dc.subject лингводидактика ua
dc.subject corpus of texts ua
dc.subject corpus linguistics ua
dc.subject methodology of teaching foreign languages ua
dc.subject linguodidactics ua
dc.subject frame ua
dc.subject.classification 378.016:811.111’373 ua
dc.title Навчання майбутніх вчителів англійської мови лексичного матеріалу на основі корпусів паралельних текстів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу