Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування потенційного словника учнів з опорою на внутрішню форму слова

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ваніна, Г. В.
dc.contributor.author Сидоренко, А. С.
dc.date.accessioned 2018-06-01T11:08:48Z
dc.date.available 2018-06-01T11:08:48Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ваніна, Г. В. Формування потенційного словника учнів з опорою на внутрішню форму слова / Г. В. Ваніна, А. С. Сидоренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 40-44. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19418
dc.description.abstract Статтю присвячено формуванню потенційного словника школярів на уроках німецької мови з опорою на внутрішню форму слова. За основу дослідження взято класифікацію спорідненості внутрішніх форм слова за В. М. Манакіним та К. О. Токарєвим та лексичний матеріал підручника "Aspekte. Mittelstufe Deutsch". В статті показано важливість формування потенційного словника у сучасних школярів, а також необхідність сформувати в учнів навички семантизації лексики. Надбанням статті є алгоритм роботи з потенційним словником учня на матеріалі підручника "Aspekte. Mittelstufe Deutsch". ua
dc.description.abstract Статья посвящена формированию потенциального словаря школьников на уроках немецкого языка с опорой на внутреннюю форму слова. В основу исследования положена классификация родства внутренних форм слова В. Н. Манакина и К. А. Токарева, а также лексический материал учебника "Aspekte. Mittelstufe Deutsch". В статье освещается важность формирования потенциального словаря у современных школьников, а также необходимость сформировать у учеников навыков семантизации лексики. Приобретением статьи является алгоритм работы с потенциальным словарём ученика на материале учебника "Aspekte. Mittelstufe Deutsch". ua
dc.description.abstract The article is dedicated to the formation of the students’ potential vocabulary during the German lessons with support of the inner word form. The basis of the research consists of the kinship classification of the inner word form V. M. Manakina and K. O. Tokareva and lexical material of the text book "Aspekte. Mittelstufe Deutsch". The importance of formation of potential vocabulary and also the necessarity of formation the skill to semanticize lexis are illustrated. The achievement of the article is the algorithm of working with a students’ potential vocabulary based on the material of the textbook "Aspekte. Mittelstufe Deutsch". ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject внутрішня форма слова ua
dc.subject потенційний словник ua
dc.subject семантизація ua
dc.subject спорідненість ua
dc.subject вмотивованість ua
dc.subject внутренняя форма слова ua
dc.subject потенциальный словарь ua
dc.subject семантизация ua
dc.subject родство ua
dc.subject мотивированность ua
dc.subject inner word form ua
dc.subject potential vocabulary ua
dc.subject semantization ua
dc.subject kinship ua
dc.subject motivation ua
dc.subject.classification 37.016:811.112.2 ua
dc.title Формування потенційного словника учнів з опорою на внутрішню форму слова ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу