Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Bezukh, Y. S.
dc.date.accessioned 2018-06-01T10:58:11Z
dc.date.available 2018-06-01T10:58:11Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Bezukh, Y. S. Teaching students within diverse environment in us universities = Навчання студентів у дивеситивному середовищі в університетах США / Y. S. Bezukh // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 25-33. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19414
dc.description.abstract The research has proved that the diversity of a university’s faculty, staff and students influences its strength, productivity, and intellectual personality. Diversity of experience, age, physical ability, religion, race, ethnicity, gender and many other attributes contributes to the richness of the environment for teaching. It has been found out that diversity is also needed in discipline, intellectual outlook, cognitive style, and personality to offer students the breadth of ideas that constitute a dynamic intellectual community. ua
dc.description.abstract Проведене дослідження дало підстави ствержувати, що диверситивність факультету університету, співробітників та студентів впливає на силу, продуктивність та інтелектуальний розвиток особистості. Саме диверситивність в розумінні досвіду, віку, фізичних здібностей, віросповідання, раси, етнічності, статі слугує вагомим грунтом для всебічного розвитку студента як особистості. З’ясовано, що інтегрування диверситивності як необхідної складової у навчальні дисципліни є необхідною константою, що сприяє формуванню інтелектуального світогляду, пізнавального стилю; та озброїти майбутнього випусника арсеналом знань та навичок необхідних для функціонування в динамічній інтелектуальній спільноті. ua
dc.description.abstract Проведенное исследование дало основания утверждать, что диверситивность факультета университета, сотрудников и студентов влияет на силу, производительность и интеллектуальное развитие личности. Именно диверситивность в понимании опыта, возраста, физических способностей, вероисповедания, расы, этничности, пола служит весомой почвой для всестороннего развития студента как личности. Выяснено, что интегрирование диверситивности как необходимой составляющей в учебные дисциплины является необходимой константой, способствует формированию интеллектуального мировоззрения, познавательного стиля; и вооружит будущего выпускника арсеналом знаний и навыков необходимых для функционирования в динамическом интеллектуальном сообществе. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject multicultural education ua
dc.subject polyenthinc education ua
dc.subject diversity ua
dc.subject curriculum ua
dc.subject полікультурна освіта ua
dc.subject поліцентична освіта ua
dc.subject диверситивність ua
dc.subject навчальна програма ua
dc.subject поликультурное образование ua
dc.subject диверситивность ua
dc.subject полиэтническое образование ua
dc.subject учебная программа ua
dc.subject.classification 378.4(71) ua
dc.title Teaching students within diverse environment in us universities ua
dc.title.alternative Навчання студентів у дивеситивному середовищі в університетах США ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу