Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Засоби професійної підготовки майбутніх викладачів педагогічного університету до формування англомовної фонетичної компетентності у студентів іноземної філології

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бегека, Д. А.
dc.date.accessioned 2018-06-01T10:07:51Z
dc.date.available 2018-06-01T10:07:51Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Бегека, Д. А. Засоби професійної підготовки майбутніх викладачів педагогічного університету до формування англомовної фонетичної компетентності у студентів іноземної філології / Д. А. Бегека // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 19-25. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19411
dc.description.abstract В роботі використані комунікативно-орієнтовані засоби (вимоги, підходи, принципи, комунікативно-орієнтовані заняття та ін.), а також традиційні методи формування фонетичної компетентності. Охарактеризовано найважливіші уміння та критерії і показники оцінювання підготовленості досліджуваних майбутніх викладачів у зазначеному контексті. Установлено, що застосування зазначених засобів та читання спеціалізованого навчального курсу підвищило рівень підготовленості майбутніх викладачів до формування фонетичної компетентності у студентів. ua
dc.description.abstract В работе использованы коммуникативно-ориентированные средства (требования, подходы, принципы, коммуникативно-ориентированные занятия и др.), а также традиционные методы формирования фонетической компетентности. Охарактеризованы важнейшие умения, критерии и показатели оценивания подготовленности исследуемых будущих преподавателей в обозначенном контексте. Установлено, что применение указанных средств и преподавание специализированного учебного курса повысило уровень подготовленности будущих преподавателей к формированию фонетической компетентности у студентов. ua
dc.description.abstract The article deals with the usage of the communicative-oriented methods (requirements, approaches, principles, communicative-oriented classes, etc.) and traditional methods of formation of phonetic competence. Described essential skills, criteria and indicators for assessment of readiness of future teaching assistants in the indicated context. Using these methods and practicing the specialized training course has increased the level of preparedness of future teaching assistants to the formation of the phonetic competence to students – foreign language philologists. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject іноземна філологія ua
dc.subject майбутній викладач ua
dc.subject фонетична компетентність ua
dc.subject комунікативно-орієнтовані засоби ua
dc.subject иностранная филология ua
dc.subject будущий преподаватель ua
dc.subject фонетическая компетентность ua
dc.subject коммуникативно-ориентированные средства ua
dc.subject foreign philology ua
dc.subject the future teaching assistant ua
dc.subject phonetic competence ua
dc.subject communicative-oriented methods ua
dc.subject.classification 378.147:811.111 ua
dc.title Засоби професійної підготовки майбутніх викладачів педагогічного університету до формування англомовної фонетичної компетентності у студентів іноземної філології ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу