Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогічні умови формування художньо-інформаційної компетентності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чжан Няньхуа
dc.date.accessioned 2018-05-30T12:07:51Z
dc.date.available 2018-05-30T12:07:51Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Чжан Няньхуа. Педагогічні умови формування художньо-інформаційної компетентності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів / Чжан Няньхуа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 59-62. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19368
dc.description.abstract Стаття розглядає педагогічні умови формування художньо-інформаційної компетентності майбутніх учителів музики. Окреслені педагогічні умови забезпечують: системне вивчення художньої інформації; ефективну організацію художньо-інформаційного середовища; інтенсифікацію художньо-інформаційної діяльності на диригентсько-хорових заняттях. Педагогічні умови обгрунтовані як спеціально створені взаємопов’язані вимоги цілеспрямованого вивчення диригентсько-хорових дисциплін, необхідних для забезпечення найбільшої результативності навчання. ua
dc.description.abstract Статья рассматривает педагогические условия формирования художественно-информационной компетентности будущих учителей музыки. Выделенные педагогические условия обеспечивают: системное изучение художественной информации; эффективную организацию художественно-информационной среды; интенсификацию художественно-информационной деятельности на дирижерско-хоровых занятиях. Педагогические условия обоснованы как специально созданные взаимосвязанные требования целенаправленного изучения дирижерско-хоровых дисциплин, необходимых для обеспечения наибольшей результативности обучения. ua
dc.description.abstract The article examines the pedagogical conditions of artistic and informative competence of future music teachers. Outlining pedagogical conditions provide: a systematic study of artistic media; Art and effective organization of the informational environment; intensifying artistic and information activities of conducting and choral studies. Pedagogical conditions specifically informed as create linked demands purposeful study conducting and choral disciplines necessary to ensure the greatest impact study. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject художньо-інформаційна компетентність ua
dc.subject майбутні вчителі музики ua
dc.subject диригентсько-хорові заняття ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject художественно-информационная компетентность ua
dc.subject будущие учителя музыки ua
dc.subject дирижерско-хоровые занятия ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject art and information competence ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject conductor and choral classes ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Педагогічні умови формування художньо-інформаційної компетентності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics