У статті обґрунтовано методичні принципи диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики, висвітлено педагогічні засади засновника одеської хорової школи К. К. Пігрова, особливості творчого використання його методики роботи з хором. Доведено, що найвищим надбанням української освіти ХХ століття стала Одеська хорова школа з продуманою педагогічною системою навчання і виховання хорових диригентів і педагогів. Актуалізовано педагогічний досвід ученого-педагога в умовах модернізації мистецької освіти.
В статье обоснованы методические принципы дирижерско-хоровой подготовки будущего учителя музыки, раскрыты педагогические основы представителя одесской хоровой школы К. К. Пигрова, особенности творческого использования его методики работы с хоровым коллективом. Доказано, что высшим достоянием украинского образования ХХ века стала Одесская хоровая школа с продуманной педагогической системой обучения и воспитания хоровых дирижеров и педагогов. Актуализирован педагогический опыт ученого-педагога в условиях модернизации искусства в области образования.
Іn the article, methodological principles of future musical teacher’s сonductor – chorus training, highlights the pedagogical principles of the founder of the Odessa school choir K. K. Pihrova, features of creative using his technique of working with choirs. Ihe successful solution of tasks of musical – aesthetical and artistic – creative development of children in a secondary school directly depends on the level of professional mastership, erudition and culture of the Music teacher. It is shown the importance of experience scientist teacher in conditions of modernization of arts education.