Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Створення вчителем особистісно орієнтованого простору в процесі мистецького навчання і виховання учнів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горбенко, С. С.
dc.date.accessioned 2018-05-24T08:55:03Z
dc.date.available 2018-05-24T08:55:03Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Горбенко, С. С. Створення вчителем особистісно орієнтованого простору в процесі мистецького навчання і виховання учнів / С. С. Горбенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 28(38). - С. 148-151. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19309
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі підготовки вчителя до особистісно орієнтованого навчання і виховання особистості. Визначено ряд факторів, що гальмують цей процес та висвітлено педагогічні умови успішного застосування вчителем дисциплін художнього циклу особистісного простору на мистецьких заняттях в загальноосвітньому навчальному закладі. Важливі наукові положення підтверджуються думками таких відомих педагогів і психологів як І. А. Зязюн, А. Г. Маслоу, К. Р. Роджерс та ін. Окреслюються вихідні позиції педагога у забезпеченні гуманізації загальної мистецької освіти учнів. ua
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме подготовки учителя к личностно ориентированному обучению и воспитанию детей школьного возраста. Указывается ряд факторов, которые тормозят этот процесс, предлагаются педагогические условия успешного применения учителем дисциплин художественного цикла личностного простора на занятиях искусством в общеобразовательном учебном заведении. Важные научные положения подтверждаются мыслями таких известных педагогов и психологов как И. А. Зязюн, А. Г. Маслоу, К. Р. Роджерс и др. Сосредотачивается внимание на исходных позициях педагога в обеспечении гуманизации общего художественного образования учащихся. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of teacher preparation for personally oriented education and personality education. A number of factors hindering this process are determined and the pedagogical conditions of the teacher's successful application of the disciplines of the artistic cycle of the personal space in art classes in the educational institution are highlighted. These institutions include the presence of motivation, an important source of which is the artistic needs and interests of children, the use of effective forms, techniques and methods of artistic training and education; reliance on musical experience, acquired knowledge, abilities and skills of students; ability to creativity; creation on the employment of personality-oriented situations; The organization between the teacher and the student of the facilitation relationship. Important scientific positions are confirmed by the thoughts of such well-known teachers and psychologists as I. Zyazyun, A. Maslou, K. Rogers and others. The teacher's initial positions in ensuring the humanization of general artistic education of students are determined - the teacher organizes problematic education; variable use of traditional and non-traditional teaching methods; concentrating the attention of the teacher on the development of the child's creative features; inclusion in the process of artistic work of educational and creative tasks; creation of success situations, the atmosphere of student achievement; formation of value orientations in artistic activity; the ability to distinguish personal reflection, which would encompass the spiritual sphere of each child. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject гуманізація ua
dc.subject мистецька діяльність ua
dc.subject особистісний підхід ua
dc.subject сприймання ua
dc.subject діалогічна взаємодія ua
dc.subject інтерпретація ua
dc.subject творчість ua
dc.subject мислення ua
dc.subject гуманизация ua
dc.subject художественная деятельность ua
dc.subject личностный подход ua
dc.subject восприятие ua
dc.subject диалогическое взаимодействие ua
dc.subject интерпретация ua
dc.subject творчество ua
dc.subject мышление ua
dc.subject humanization ua
dc.subject art activitie ua
dc.subject personal approach ua
dc.subject perception ua
dc.subject dialogical interaction ua
dc.subject interpretation ua
dc.subject creativity ua
dc.subject thinking ua
dc.subject.classification 37.016:7 ua
dc.title Створення вчителем особистісно орієнтованого простору в процесі мистецького навчання і виховання учнів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу