Актуальність дослідження обумовлена тим, що молодь значно раніше інших категорій населення
відчувають наслiдки деформації суспільства, гостро переживають свою соціальну незахищеність, прискорене падіння
духовності, зростання психічної нестабільності та фізичної слабкості.
Мета дослідження – виявити особливості впливу оздоровчих фізичних навантажень на суб’єктивні та
об’єктивні показники фізичного здоров’я школярів 16-17 років.
Результати роботи показали, що в сучасних умовах необхідно посилювати ідеологічну виховну діяльність, як в
закладами освіти так і у родинах, послаблену в силу об’єктивних причин нашого сьогодення і тим самим здійснювати
вплив на активізацію виховної діяльності батьків, підвищувати їх відповідальність за виховання дітей та формування
культурних, моральних, інтелектуальних цінностей та соціальних і громадських.
Отже, виходячи із проведених досліджень, ми можемо зробити висновок, що велике значення для активізації
здоров’язберігаючого процесу має визначення певного (можливо, тимчасового) ідеалу, зразкового прикладу серед відомих
спортсменів, гармонійно розвинених людей, батьків та вчителів фізичної культури. Адже при такому підході
пробуджується природна потреба молоді у самоутворенні, яка зумовлює їхній інтерес, зацікавленість у самостійному
фізичному розвитку.
Актуальность исследования обусловлена тем, что
молодежь значительно раньше других категорий населения ощущает последствия деформации общества, остро
переживает свою социальную незащищенность, ускоренное падение духовности, роста психической нестабильности и
физической слабости.
Цель исследования – выявить особенности влияния оздоровительных физических нагрузок на субъективные и
объективные показатели физического здоровья школьников 16-17 лет.
Результаты работы показали, что в современных условиях необходимо усиливать идеологическую
воспитательную деятельность, как в учебных заведениях так и в семьях, ослабленную в силу объективных причин
нашего настоящего и тем самым осуществлять воздействие на активизацию воспитательной деятельности
родителей, повышать их ответственность за воспитание детей и формирование культурных, нравственных,
интеллектуальных ценностей, социальных и общественных.
Следовательно, исходя из проведенных исследований, мы можем сделать вывод, что большое значение для
активизации здоровьесохраняющего процесса имеет определение определенного (возможно, временного) идеала,
образцового примера среди известных спортсменов, гармонично развитых людей, родителей и учителей физической
культуры. Ведь при таком подходе пробуждается естественная потребность молодежи в самоутверждении, которая
обуславливает их интерес, заинтересованность в самостоятельном физическом развитии.
The relevance of the study due to the fact that young people much earlier than other categories of
the population feeling the effects of the deformation of society, felt their social vulnerability, accelerated the decline of spirituality,
growth, mental instability and physical weakness.
The purpose of the study is to reveal the features of influence of physical loads on subjective and objective indicators of
physical health of schoolchildren 16-17 years.
The results showed that in modern conditions it is necessary to strengthen the ideological and educational activity in
educational institutions and families, is weakened due to objective reasons of our present and thus to exert influence on the
intensification of educational activities of parents, to increase their responsibility for the upbringing of children and the formation of
cultural, moral, intellectual values and social and public.
Therefore, based on the research conducted, we can conclude that a large value to intensify the health-efficient process is
the definition of a certain (perhaps temporary) ideal role model among the famous athletes, harmoniously developed people, parents
and teachers of physical culture. Because this approach awakens the natural need of young people in samotarev, which causes their
interest to independent physical development.