Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Впровадження варіативних модулів навчальної програми з урахуванням матеріальної бази навчального закладу та інтересів учнів 7-х класів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сороколіт, Н.
dc.contributor.author Турчик, І.
dc.date.accessioned 2018-05-23T09:06:18Z
dc.date.available 2018-05-23T09:06:18Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сороколіт, Н. Впровадження варіативних модулів навчальної програми з урахуванням матеріальної бази навчального закладу та інтересів учнів 7-х класів / Н. Сороколіт, І. Турчик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 315-319. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19277
dc.description.abstract В статті висвітлюються питання, пов’язані із упровадженням варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури у 7 класах. Здійснено аналіз матеріально-технічної бази навчальних закладів для вивчення того чи іншого варіативного модуля. Проаналізовано можливість упровадження варіативних модулів до забезпеченості навчального закладу та інтересів школярів. За допомогою анкетування опитано 489 школярів Львівщини. Встановлено, що у 7-х класах шкіл Львівської області впроваджуються волейбол, баскетбол, футбол, легка атлетика, гімнастика. Однак, стан матеріально-технічної бази шкіл та інтерес учнів дещо не відповідає відсотковому значенню впроваджених цих варіативних модулів. ua
dc.description.abstract В данной статье освещаются вопросы, связанные с внедрением вариативных модулей учебной программы по физической культуре в 7 классах. Осуществлен анализ материально-технической базы учебных заведений для изучения того или иного вариативного модуля. Проанализирована возможность внедрения вариативных модулей в соответствии с обеспеченностью учебного заведения и интересов школьников. С помощью анкетирования опрошено 489 учеников Львовской области. Установлено, что в 7-х классах школ внедряются волейбол, баскетбол, легкая атлетика, футбол, гимнастика. Однако, состояние материально-технической базы школ и интерес учащихся не соответствует процентному значению изучаемых видов спорта. ua
dc.description.abstract The development and implementation of a physical education curriculum for secondary schoolchildren, based on the principle of variability and the European approach towards physical education was one of the key stages of the reform in the field of physical education of schoolchildren. In the article the issues related to the implementation of optional modules of the physical culture curriculum in 7 classes are covered. The analysis of the material and technical base of educational institutions for the study of any variant of the module was presented. The possibility of introducing of optional modules according to the availability of the institution and the interests of students was highlighted. The questionnaire for 7th grade students was developed. There were interviewed 489 pupils of Lviv. It was established that in 7 th grade schools in the Lviv region are introduced volleyball, basketball, athletics, football, gymnastics. Table tennis, swimming, badminton, handball, aerobics, professionally applied physical training, aqua aerobics, kettlebell lifting generates high interest among schoolchildren, but schools do not have a proper material base for the implementation of these sports. Therefore, in our opinion, teachers of physical education and heads of educational institutions should take into account the interests of children and improve the provision of tools and equipment for those variational modules of the curriculum that are of high interest to schoolchildren. However, the state of material and technical base of schools and pupils' interest does not correspond to the percentage of implemented variant modules. It was revealed that interest of students to implemented sports is somewhat below the level of implementation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчальна програма ua
dc.subject учні 7 класів ua
dc.subject варіативні модулі ua
dc.subject учебная программа ua
dc.subject ученики 7 классов ua
dc.subject вариативные модули ua
dc.subject curriculum ua
dc.subject 7th grade students ua
dc.subject optional modules ua
dc.subject.classification 37.013.2:373.5.016 ua
dc.title Впровадження варіативних модулів навчальної програми з урахуванням матеріальної бази навчального закладу та інтересів учнів 7-х класів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу