Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій : теоретичний аспект

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Слобожанінов, П. А.
dc.contributor.author Сущенко, Л. П.
dc.date.accessioned 2018-05-23T08:31:46Z
dc.date.available 2018-05-23T08:31:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Слобожанінов, П. А. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій : теоретичний аспект / П. А. Слобожанінов, Л. П. Сущенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 308-311. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19271
dc.description.abstract У статті розглядається формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій як процес організації навчальної діяльності студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-навчальних ресурсів, які забезпечують отримання якісної вищої фізкультурної освіти та ефективне здійснення рекреаційно-оздоровчій діяльності. Визначено сутність понять «рекреація» та «фізична рекреація». Вказано, що прагнення до інформатизації освітньої діяльності у вищому навчальному закладі позитивно впливає на рівень професійної компетентності майбутніх фахівців з фітнесу і рекреації. ua
dc.description.abstract В статье формирования профессиональной компетентности будущих специалистов по фитнесу и рекреации с применением информационно-коммуникационных технологий рассматривается как процесс организации учебной деятельности студентов высших учебных заведений с помощью информационно-учебных ресурсов, которые обеспечивают получение качественного высшего физкультурного образования и эффективное осуществление рекреационно-оздоровительной деятельности. Определена сущность понятий «рекреация» и «физическая рекреация». Указано, что стремление к информатизации образовательной деятельности в высшем учебном заведении положительно влияет на уровень профессиональной компетентности будущих специалистов по фитнесу и рекреации. ua
dc.description.abstract Formation of professional competence of future specialists in fitness and recreation using information and communication technologies is considered in the article. Namely – the process of organizing the educational activity of students of higher educational institutions with the help of information and educational resources that ensure the receipt of quality higher sports education and the effective implementation of recreational and recreational activities. Characteristics of the theoretical aspect of the formation of professional competence of future specialists in fitness and recreation, using information and communication technologies – is the goal of the article. The methods include theoretical analysis of scientific literature and questionnaires of students in higher educational institutions. The essence of the concepts “recreation” and “physical recreation” is defined. Future specialists in fitness and recreation are considered as students who, during a certain period of study at a higher educational institution, direct their efforts to master the qualification. The purpose of which is the restoration of forces, the preservation and strengthening of health of different layers of the population, the effective application of various forms of motor activity in recreational and recreational activities. Professional competence of specialists in fitness and recreation is determined by the level of higher education, experience and individual abilities, their motivated desire for self-improvement and self-realization, creative and responsible attitude to recreational and recreational activities, the author notes. Positively affects the level of professional competence of future specialists in fitness and recreation, the desire to inform the educational activities in higher education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject формування ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject майбутні фахівці з фітнесу та рекреації ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject формирование ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject будущие специалисты по фитнесу и рекреации ua
dc.subject информационно-коммуникационные технологии ua
dc.subject formation ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject future specialists in fitness and recreation ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject.classification 378.147:615.83:004 ua
dc.title Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фітнесу та рекреації із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій : теоретичний аспект ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу