У статті розкривається зміст соціальної роботи з дітьми, що залишились без
батьківського піклування. Дається пояснення при яких умовах дитина набуває статусу «дитини, що залишилась без батьківського піклування». Особлива увага приділяється технології, яка застосовується до цієї категорії, а саме соціальний супровід та окреслено складові цього процесу. Здійснено аналіз альтернативних форм влаштування дитини, до яких відносяться прийомна сім'я та дитячий будинок сімейного типу. Виокремлено суперечності, які заважають активному впровадженню сімейних форм влаштування. Охарактеризовано групові та індивідуальні форми роботи.
The article reveals the content of social work with children left without parental care.
Explains the conditions under which the child acquires status of child without parental care.» Special attention is paid to technologies, which applies to this category, namely social support and identified components of this process. The analysis of alternative forms of child devices, which include the foster family and the orphanage of family type. Highlighted contradictions that hinder active implementation of family forms of the device. Described group and individual forms of work.