Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Основні проблеми моніторингу функціональних можливостей студентів вишів під час навчально-виховного процесу фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Самокиш, І. І.
dc.date.accessioned 2018-05-23T07:05:28Z
dc.date.available 2018-05-23T07:05:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Самокиш, І. І. Основні проблеми моніторингу функціональних можливостей студентів вишів під час навчально-виховного процесу фізичного виховання / І. І. Самокиш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 295-299. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19264
dc.description.abstract Аналіз науково-методичної літератури показав, що у навчально-виховному процесі фізичного виховання у вищих навчальних закладах в якості моніторингу функціональних можливостей студентів в основному використовуються тестування з фізичної підготовленості. Також має місце застосування в оцінюванні функціональних можливостей функціональних проб та тестувань за допомогою дозованих фізичних навантажень з метою встановлення фізичної працездатності та інших параметрів. У світлі опублікованих даних є помітною спірність думок у визначенні функціональних можливостей за допомогою педагогічних (фізична підготовленість) та біологічних (функціональні проби) тестувань через певні неточності в одержанні результатів. На наш погляд, при використанні методики визначення функціональних можливостей за допомогою фізичного навантаження зі зміною потужності за замкненим циклом та певних тестувань з фізичної підготовленості, можна дати комплексну, більш точну та різносторонню оцінку рівня функціональних можливостей студентів. ua
dc.description.abstract Анализ научно-методической литературы показал, что в учебно-воспитательном процессе физического воспитания в высших учебных заведениях в качестве мониторинга функциональных возможностей студентов в основном используются тестирования по физической подготовленности. Также имеет место применение в оценке функциональных возможностей функциональных проб и тестирований с помощью дозированных физических нагрузок с целью установления физической работоспособности и других параметров. В свете опубликованных данных является заметной спорность мнений в определении функциональных возможностей с помощью педагогических (физическая подготовленность) и биологических (функциональные пробы) тестирований через определенные неточности в получении результатов. На наш взгляд, при использовании методики определения функциональных возможностей с помощью физической нагрузки с изменением мощности по замкнутому циклу и определенных тестов по физической подготовленности, можно дать комплексную, более точную и разностороннюю оценку уровня функциональных возможностей студентов. ua
dc.description.abstract Analysis of scientific and methodological literature showed that in the educational process of physical education in higher education institutions, as a monitoring of the functional capabilities of students, tests on physical preparedness are mainly used. There is also an application in the evaluation of the functionality of functional tests and tests with the help of metered physical loads in order to establish physical performance and other parameters. In the light of the published data, it is notable that the opinions are disputed in determining the level of functionality through certain inaccuracies in obtaining results and the incorrectness of approaches to finding relevant indicators that do not take into account the age changes occurring in the body of students and students. In our opinion, the most accurate, operative and informative is functional testing, in which the capacity of physical load changes in a closed cycle. This technique allows you to identify not only the indicators of physical performance and the reaction of the cardiovascular system, but also allows you to establish regulatory and energy components of the systemic response of the human body. The introduction of such a monitoring technology and information program that provides an automated assessment of the functional capabilities of the human body, and is accurate, informative and physiologically sound, is relevant in our time. To optimize the educational process of physical education and to obtain more complete information about the level of functional capabilities of students at higher educational institutions, it is advisable to apply comprehensive monitoring, taking into account the relevant functional testing and individual tests for physical fitness. This will help specialists in the field of physical education to obtain more accurate and comprehensive information about the functional capabilities of students, to assess their state of health, on the basis of the data obtained, to implement individual and differential approaches in the educational process of physical education, and to correct the educational process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject моніторинг ua
dc.subject функціональні можливості ua
dc.subject фізична підготовленість ua
dc.subject фізична працездатність ua
dc.subject дозовані фізичні навантаження ua
dc.subject функціональне тестування ua
dc.subject мониторинг ua
dc.subject функциональные возможности ua
dc.subject физическая подготовленность ua
dc.subject физическая работоспособность ua
dc.subject дозированные физические нагрузки ua
dc.subject функциональное тестирование ua
dc.subject monitoring ua
dc.subject functional capabilities ua
dc.subject physical readiness ua
dc.subject physical performance ua
dc.subject metered physical loads ua
dc.subject functional testing ua
dc.subject.classification 378.013+613.11+611.672+612.06 ua
dc.title Основні проблеми моніторингу функціональних можливостей студентів вишів під час навчально-виховного процесу фізичного виховання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу