Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічна характеристика людей похилого віку як об'єкта соціально-педагогічної підтримки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Житинська, Марія Олександрівна
dc.date.accessioned 2018-05-23T06:49:34Z
dc.date.available 2018-05-23T06:49:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Житинська, М. О. Психолого-педагогічна характеристика людей похилого віку як об'єкта соціально-педагогічної підтримки / М. О. Житинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23. - С. 158-164. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19261
dc.description.abstract У статті розкрито зміст поняття «людина похилого віку». Визначено, що підґрунтям для організації соціально-педагогічної підтримки є теоретичні надбання різних наук стосовно розуміння сутності старості як вікового періоду. Теоретичні підходи з психології, філософії, педагогіки стали базою для окреслення психолого-педагогічних та соціальних особливостій геронтологічної групи, сприяли виявленню основних проблем та труднощів життєдіяльності людей похилого віку. Встановлено,що вирішення означених проблем і є необхідною умовою організації соціально-педагогічної підтримки життєдіяльності людей похилого віку. ua
dc.description.abstract Psycho-pedagogical and social characteristics of the elderly as an object of social and educational support. In the article the concept of "elderly person". Determined that the basis for the organization of social and educational support are theoretical achievements of various sciences concerning the understanding of nature as old age period. Theoretical approaches in psychology, philosophy, pedagogy became the basis for defining psycho-pedagogical and social features gerontologic group helped identify the main problems and difficulties of life of older people. Found that solve the aforementioned problems and is a prerequisite of social and educational life support elderly. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject люди похилого віку ua
dc.subject проблеми та труднощі життєдіяльності людей похилого віку ua
dc.subject соціальна активність людини у старості ua
dc.subject теоретичні підходи до розуміння старості ua
dc.subject elderly ua
dc.subject problems and difficulties of life of the elderly ua
dc.subject challenges and difficulties of life elderly person social activity in old age ua
dc.subject theoretical approaches to understanding aging ua
dc.subject.classification 365.785.12 ua
dc.title Психолого-педагогічна характеристика людей похилого віку як об'єкта соціально-педагогічної підтримки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу