Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості ігрової діяльності в системі соціально-педагогічної роботи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ясточкіна, Ірина Анатоліївна
dc.contributor.author Заплатинська, Галина Сергіївна
dc.date.accessioned 2018-05-22T14:20:22Z
dc.date.available 2018-05-22T14:20:22Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ясточкіна, І. А. Особливості ігрової діяльності в системі соціально-педагогічної роботи / І. А. Ясточкіна, Г. С. Заплатинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23. – С. 132-137. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19254
dc.description.abstract У статті представлено наукові підходи до ролі гри в житті молодшого школяра. Гра розглядається як один із провідних інструментів в арсеналі соціально-педагогічної роботи, що застосовується у процесі розв’язання проблем організації життя колективу та окремої особистості. Визначено педагогічний потенціал та соціально-педагогічні функції гри. Проаналізовано специфіку гри в роботі соціального педагога за напрямками профілактики, діагностики, терапії. Зазначено виховні ситуації, що повинні скластися під час організації та проведення ігрової діяльності. Узагальнено соціально-педагогічні умови організації ефективної ігрової діяльності. Надано характеристику окремих ігрових технік, що є ефективними в практиці соціально-педагогічної роботи. Наголошено на тому, що ігрові технології є дієвим засобом розвитку особистості дитини. ua
dc.description.abstract Features gaming activities in the social work The article presents scientific approaches to the role of the game in the younger schoolboy life. The game is considered as one of the leading tools in the arsenal of social work used in the process of solving the problems of organization of the collective life, as well as the individual. The pedagogical potential and the socio-pedagogical features of the game were identified. The specifics of the game was analyzed in the work of the social teacher in areas of prevention, diagnosis, therapy. We designated educational situation that should arise during the organization and conduct of gaming activities. We characterized the individual gaming technology, which effective in the practice of social work. It is noted that the gaming technology is an effective means of developing the child's personality. Key words: game, game activity, gaming technology, quest, social work. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject гра ua
dc.subject ігрова діяльність ua
dc.subject ігрові техніки ua
dc.subject квест ua
dc.subject соціально-педагогічна робота ua
dc.subject game ua
dc.subject game activity ua
dc.subject gaming technology ua
dc.subject quest ua
dc.subject social work ua
dc.subject.classification 378.091.33-027.22 ua
dc.title Особливості ігрової діяльності в системі соціально-педагогічної роботи ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics