Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови виховання толерантності майбутніх соціальних педагогів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ремньова, Анжеліка Григорівна
dc.date.accessioned 2018-05-22T14:05:26Z
dc.date.available 2018-05-22T14:05:26Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ремньова, А. Г. Педагогічні умови виховання толерантності майбутніх соціальних педагогів / А. Г. Ремньова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23. – С. 87-94. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19248
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі виховання толерантності майбутніх соціальних педагогів. У статті здійснено характеристику толерантності як особистісної якості, розкрито структуру толерантної особистості майбутнього фахівця соціальної сфери. Проаналізовано складові структури толерантної особистості педагога: когнітивну, аксіологічну (ціннісну), діяльнісну (поведінкову) та визначено особливості їх прояву у майбутніх соціальних педагогів. Виявлено взаємозв’язок толерантності як особистісної якості з іншими важливими професійними якостями та компетенціями майбутнього фахівця соціальної сфери. Визначено педагогічні умови виховання толерантності майбутніх соціальних педагогів у системі вищої освіти України, розкрито сутність та значення організації толерантного простору у вищих навчальних закладах для формування толерантності майбутніх педагогів. ua
dc.description.abstract Pedagogical conditions of future social pedagogues tolerance education. This article is dedicated to future social teachers` tolerance education problem.Tolerance characteristic as a personal feature is done, a structure of future social sphere specialist`s tolerant personality is revealed in the article. Structure constituents of tolerant teacher`s personality: cognitive, axiological and practical are analyzed; peculiarities of their appearance of future social pedagogues are defined as well. Correlation between tolerance as a personal feature and other important professional qualities and competencies of future social sphere worker are disclosed. Pedagogical conditions of future social pedagogues tolerance education in Ukrainian higher education system are defined; essence and meaning of tolerant space organization in higher education institutions for future teachers` tolerance formation are revealed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject толерантність ua
dc.subject майбутній соціальний педагог ua
dc.subject толерантна особистість ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject толерантний простір ua
dc.subject особистісні та професійні якості ua
dc.subject tolerance ua
dc.subject future social pedagogue ua
dc.subject tolerant personality ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject tolerant space ua
dc.subject personal and professional qualities ua
dc.subject.classification 378.011.3-051 ua
dc.subject.classification 36 ua
dc.subject.classification 316.647.5 ua
dc.title Педагогічні умови виховання толерантності майбутніх соціальних педагогів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу