На сьогоднішній день актуальною є проблема підготовки у педагогічних вищих
навчальних закладах фахівця-педагога та фахівця у галузі інформаційних технологій. Активне
застосування веб-ресурсів ставить вчителя перед необхідністю розробити та підтримувати власний
віртуальний продукт. Особлива увага та більш жорсткі вимоги ставляться перед учителем
інформатики.
Робота присвячена особливостям навчання студентів оформлення фону веб-сторінки та блоків.
Проаналізовано окремі завдання та шляхи їх розв’язування, у чому і полягає практичне значення
даної публікації. Застосування таких задач сприяє накопиченню студентами досвіду оформлення
різних елементів веб-сторінки, стимулюванню активності, розвитку творчості. Актуальним
подальшими напрямами дослідження є розробка та доповнення прикладів оформлення окремих
елементів веб-сторінок з метою набуття практичних навичок та досвіду їх застосування майбутніми
учителями інформатики.
На сегодняшний день актуальной является проблема подготовки в педагогических
высших учебных заведениях одновременно педагога и специалиста в области информационных
технологий. Активное применение веб-ресурсов ставит учителя перед необходимостью
разрабатывать и поддерживать собственный виртуальный продукт. При этом более строгие
требования ставятся перед учителем информатики.
Работа посвящена особенностям обучения студентов оформлению фона веб-страницы и блоков,
как ее составляющих. Проанализированы отдельные задачи и пути их решения, в чем и заключается
практическое значение данной публикации. Применение таких задач способствует накоплению
студентами опыта оформления различных элементов веб-страницы, стимулированию активности,
развитию творчества. Актуальным дальнейшими направлениями исследования является разработка
примеров оформления отдельных элементов веб-страниц с целью выработки практических навыков и
опыта их применения будущими учителями информатики.
The problem of teacher training and a specialist of computer science is relevant. The teacher
should be able to develop and maintain your own website. Special attention and more stringent requirements
are put of the computer science teacher.
The article is dedicated to teaching students the design background of a web page and blocks. The
practical value of this publication is to analyze the problems and their solutions. These tasks stimulate to the
accumulation of experience in execution of various elements of the web page, promotion activity,
development of creativity among students. Development of examples of separate elements web of pages,
there is the prospect to study the issue with a view to acquiring practical skills and experiences future
teachers of Informatics.