Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Перспективи розвитку творчої індивідуальності фахівця-музиканта у процесі професійної підготовки в контексті компетентнісного підходу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Татарнікова, А. А.
dc.date.accessioned 2018-05-17T11:58:16Z
dc.date.available 2018-05-17T11:58:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Татарнікова, А. А. Перспективи розвитку творчої індивідуальності фахівця-музиканта у процесі професійної підготовки в контексті компетентнісного підходу / А. А. Татарнікова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 29(39). - С. 146-150. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19157
dc.description.abstract У статті обгрунтовано перспективи розвитку творчої індивідуальності фахівця-музиканта у процесі його професійної, зокрема, диригентсько-хорової підготовки в контексті ідей компетентнісного підходу. Розкриваючи суть провідних понять цієї нової освітньої парадигми, автор концентрує увагу на значущості формування професійної компетентності майбутнього фахівця-музиканта з арт-менеджменту під час його навчання у вищому мистецькому навчальному закладі. Розкрито сутність і специфіку професійної компетентності з арт-менеджменту як соціально значущого новоутворення особистості фахівця-музиканта, яке тлумачиться як інтегральний феномен у складі управлінської, сервісної, лідерської, персональної компетенцій. Подано ідею про необхідність створення інноваційної моделі організації вищої мистецької освіти на основі впровадження нових освітніх технологій, зокрема технологій арт-менеджменту. ua
dc.description.abstract В статье обоснованы перспективы развития творческой индивидуальности музыканта-профессионала в процессе его вузовской, в частности, дирижерско-хоровой подготовки в контексте идей компетентностного подхода. Раскрывая суть основных понятий этой новой образовательной парадигмы, автор концентрирует внимание на значимости формирования профессиональной компетентности будущих музыкантов по арт-менеджменту в процессе обучения в музыкальном вузе. Обоснована сущность и специфика профессиональной компетентности будущих музыкантов по арт-менеджменту как социально значимого новообразования их личности, которое функционирует в единстве управленческой, сервисной, лидерской и персональной компетенций. Выдвинута идея о необходимости разработки инновационной модели организации высшего музыкального образования путем внедрения новых образовательных технологий, в частности, технологий арт-менеджмента. ua
dc.description.abstract The article justifies the perspectives of development of creative individuality of a specialists-musicians during higher school, including conductorial and choral training in the context of the ideas of competence approach. The author is focusing on the importance of the professional competence formation of future musicians on arts-management in the process of learning at the musical College, disclosing the essence of the main concepts of this new educational paradigm. The main point and peculiarities of professional competence of future musicians are justified in art-management as a socially significant growths of their personality. It determines their substantive and functional and role knowledge towards the effective management of creative processes in the society of market economy and ability and readiness to the practical implementation of art-technologies in the field of musical art, the presence of the necessary motivation and experience artistic and creative activities. It is demonstated that professional competence of a musician art-management is functioning in the unity of administrative, service, leadership and personal competencies. It is justified that the new competency is based on the paradigm of higher education in the context of conductorial and choral training of future specialists-musicians. It should be seen as a complete pedagogycal system, which is aimed at the acquisition of the necessary subject competence. This will contribute to learning the system of knowledge, abilities and skills not only in the field of choral art, singing and conducting, methods of working with the choir and the organization of choirs, but in the plane of the art of management. It determines the development of their personal qualities as the modern art-managers.The creation of an innovative model of development of creative personality is proposed of future specialists-musicians in the process their professional, as well as conductorial and choral training at the higher art school. The theory and technology are used in the art management in the formation of their respective professional competence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject майбутні фахівці-музиканти ua
dc.subject арт-менеджмент ua
dc.subject професійна компетентність з арт-менеджменту ua
dc.subject формування професійної компетентності з арт-менеджменту ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject будущие музыканты ua
dc.subject профессиональная компетентность по арт-менеджменту ua
dc.subject формирование профессиональной компетентности по арт-менеджменту ua
dc.subject professional training ua
dc.subject future specialists-musicians ua
dc.subject art-management ua
dc.subject professional competence of art-management ua
dc.subject formation of professional competence ua
dc.subject.classification 378.937 ua
dc.title Перспективи розвитку творчої індивідуальності фахівця-музиканта у процесі професійної підготовки в контексті компетентнісного підходу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу