ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шишкіна, Олена Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2012-12-09T21:41:27Z | |
dc.date.available | 2012-12-09T21:41:27Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Шишкіна, Олена Олександрівна. Формування системи понять про будову речовини в процесі фахової підготовки вчителя хімії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О.О. Шишкіна ; наук. кер. Н. М. Буринська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua:8080/handle/123456789/1913 | |
dc.description.abstract | У дисертації здійснено аналіз стану розробки проблеми дослідження в педагогічній теорії і практиці навчання, на основі чого відібрано зміст і вдосконалена послідовність вивчення основних понять про будову речовини. Розроблено, теоретично обґрунтовано і експериментально перевірено методику формування понять про будову речовини в комплексі з формуванням у студентів готовності до педагогічної діяльності. Визначено педагогічні умови успішного формування понять, рівні сформованості знань про будову речовини та критерії готовності студентів до професійної діяльності з даної проблеми. Створено навчально-методичний комплекс для забезпечення ефективності процесу формування знань про будову речовини у майбутнього вчителя хімії. У ході дослідження доведено, що процес формування системи понять з будови речовини буде ефективним, якщо забезпечити послідовність і наступність у формуванні поняттєвого апарату, удосконалити зміст, форми і методичні прийоми навчання через впровадження сучасних педагогічних технологій, поєднати процес хімічної підготовки вчителів хімії з розвитком їх професійно-педагогічних умінь. | ru_RU |
dc.description.abstract | In thesis is analyzed research problem research in a pedagogical theory and practice of study, what maintenance is selected on the basis of and the sequence of study of basic concepts about the structure of matter is made. It is developed, in a theory it is substantiated and the method of forming of notions about the structure of matter in a complex with forming at the students of readiness by pedagogical activity is experimentally tested. The pedagogical terms of the successful forming of notions are definite, levels of formed of knowledge’s about the structure of matter and criteria of readiness of students by professional activity on the given problem. An educationally – methodical complex for providing of efficiency of process of forming of knowledge’s about the structure of matter at the future teacher of chemistry is created. It is argued during research, that the process of forming of the system of notions about the structure of matter will be effective, if to secures a sequence in forming of notion vehicle, to perfect maintenance, forms and methodical receptions of study by introduction of modern pedagogical technologies, to unite the process of chemical preparation of teachers of chemistry with development of their professional-pedagogical abilities. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | система понять | ru_RU |
dc.subject | будова речовини | ru_RU |
dc.subject | фахова підготовка вчителя хімії | ru_RU |
dc.subject | методика | ru_RU |
dc.subject | критерії готовності | ru_RU |
dc.subject | педагогічні умови | ru_RU |
dc.subject | system of notions | ru_RU |
dc.subject | the structure of matter | ru_RU |
dc.subject | professional-pedagogical preparation of teacher of chemistry | ru_RU |
dc.subject | method | ru_RU |
dc.subject | criteria of readiness | ru_RU |
dc.subject | pedagogical terms | ru_RU |
dc.subject.classification | 378+371.124: 54 | ru_RU |
dc.title | Формування системи понять про будову речовини в процесі фахової підготовки вчителя хімії | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |